Semper dråper og kolikk

Ja de skal hjelpe med at luft kommer raskere ut ja :) så bra at du ser mye bedring etter bare tre dager :)

Nesten for godt til å være sant! Lille har vært en engel i dag også. Vi får se hvordan kvelden blir ;)
 
Nesten for godt til å være sant! Lille har vært en engel i dag også. Vi får se hvordan kvelden blir ;)
Oi så bra!!! Da får man virkelig håpe at det hjelper :) forresten hvilken brillesmokk tar din lille? Den runde eller med flat tupp.
 
Last edited:
Oi så bra!!! Da får man virkelig håpe at det hjelper :) forresten hvilken brillesmokk tar din lille? Den runde eller med flat tupp.

Eg berre svarar siden det er brillesmokkspørsmål.. Min tar den med flat tupp! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg berre svarar siden det er brillesmokkspørsmål.. Min tar den med flat tupp! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk! Den må testes :) men hva er så annerledes med disse brillesmokkene?
 
Takk! Den må testes :) men hva er så annerledes med disse brillesmokkene?


Min lille tar kun Brillesmokk med rund brun tutt. Har prøvd ALLE! Tror den er litt mykere og litt sånn rund som flaske tutt og brystvorter ;)
 
Den er mjuk og litt kortare enn andre typar.. Så er litt lettare å holde inni munnen! :) og så ser ho veldig komisk ut med den... ImageUploadedByBV Forum1419016340.505662.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min lille tar kun Brillesmokk med rund brun tutt. Har prøvd ALLE! Tror den er litt mykere og litt sånn rund som flaske tutt og brystvorter ;)
Aha! Men er den lang? Kjøpte en med rund tur og den var så lang at hun brakk seg :) da kjøper jeg begge og satser på at en av de blir tatt :) hvordan går det med din lille? :)
 
Aha! Men er den lang? Kjøpte en med rund tur og den var så lang at hun brakk seg :) da kjøper jeg begge og satser på at en av de blir tatt :) hvordan går det med din lille? :)
Hvor kjøpte du den?:)
 
Aha! Men er den lang? Kjøpte en med rund tur og den var så lang at hun brakk seg :) da kjøper jeg begge og satser på at en av de blir tatt :) hvordan går det med din lille? :)


Den er ikke så lang syns jeg. Kortere enn andre smokker :)
Tja jo jeg var nok litt raskt ute ved å tro at ting var på bedringens vei alt.
Minimalt med søvn natt til fredag og lille sovnet ikke før ett i natt. Da hadde hun skreket siden 20! Men det er jo i og for seg bedre, før begynte hun kl 17. Skal tilbake til kiro på mandag :) hvordan går det hos deg? :)
 
Den er ikke så lang syns jeg. Kortere enn andre smokker :)
Tja jo jeg var nok litt raskt ute ved å tro at ting var på bedringens vei alt.
Minimalt med søvn natt til fredag og lille sovnet ikke før ett i natt. Da hadde hun skreket siden 20! Men det er jo i og for seg bedre, før begynte hun kl 17. Skal tilbake til kiro på mandag :) hvordan går det hos deg? :)
Oki :) men da må den testes! :)

Uff da :( ikke gøy når det står på. Tar litt tid før de fungerer syns jeg. Høres ut som hun har kolikk. Hvordan er dager dine nå da? Må hun bysses og bæres for å sove?

Begynt å gå litt bedre. Så noe har hjulpet med både melkefri diett og semper dråper. Nettene er ikke like harde for jeg har en snill Sambo som lar henne sove oppå seg. Sambo hadde henne fra hele 21-02:00 og sov i vugga to siste timene. Og i natt sov hun faktisk i vugga i to timer!! Har ikke skjedd på over tre eller fire uker! Halleluja for flasker her i heimen slik at mannen kan ta henne om natten også.

Foreløpig er hun veldig urolig på dagtid om jeg ikke triller , så skal teste henne om hun klarer å sove hjemme på dagtid fremover.
 
Oki :) men da må den testes! :)

Uff da :( ikke gøy når det står på. Tar litt tid før de fungerer syns jeg. Høres ut som hun har kolikk. Hvordan er dager dine nå da? Må hun bysses og bæres for å sove?

Begynt å gå litt bedre. Så noe har hjulpet med både melkefri diett og semper dråper. Nettene er ikke like harde for jeg har en snill Sambo som lar henne sove oppå seg. Sambo hadde henne fra hele 21-02:00 og sov i vugga to siste timene. Og i natt sov hun faktisk i vugga i to timer!! Har ikke skjedd på over tre eller fire uker! Halleluja for flasker her i heimen slik at mannen kan ta henne om natten også.

Foreløpig er hun veldig urolig på dagtid om jeg ikke triller , så skal teste henne om hun klarer å sove hjemme på dagtid fremover.


Ja test ut smokken, gull verdt her.
Ja helsesøster mente det kunne være det! Mye likheter i hvertfall.
På kveldene må hun bysses og bæres. På dagen sovner hun på fanget,i bilen, i Vuggen, ja overalt nesten.
Blid å fornøyd på dagtid, helt til ettermiddagen/kvelden kommer.
Skikkelig frustrerende å leit å se hun har vondt.
Men godt å lese at ting har blitt bedre for deg, da er det håp :)
Godt du har mannen oppi det hele :D
Min jobber mye nå rett før jul, så han må få ha natten fri syns jeg :)
 
Ja test ut smokken, gull verdt her.
Ja helsesøster mente det kunne være det! Mye likheter i hvertfall.
På kveldene må hun bysses og bæres. På dagen sovner hun på fanget,i bilen, i Vuggen, ja overalt nesten.
Blid å fornøyd på dagtid, helt til ettermiddagen/kvelden kommer.
Skikkelig frustrerende å leit å se hun har vondt.
Men godt å lese at ting har blitt bedre for deg, da er det håp :)
Godt du har mannen oppi det hele :D
Min jobber mye nå rett før jul, så han må få ha natten fri syns jeg :)
Ja oki. Ikke gøy når det pågår, men hvertfall godt du har dagen :) håpe du klarer å hvile når du kan. Ja det er absolutt håp for dere :) krysser!

Ja den skjønner jeg at han får da. Jeg har det gående hele døgnet, så må ha hjelp så jeg ikke blir gal.
 
Kjøper dem på rudo barnevognhuset :)
Det er 2.5 time unna:( jaja, får fortsette å prøve med de vi har. Hun tok rund brun nuk smokk i dag:)
 
Ja oki. Ikke gøy når det pågår, men hvertfall godt du har dagen :) håpe du klarer å hvile når du kan. Ja det er absolutt håp for dere :) krysser!

Ja den skjønner jeg at han får da. Jeg har det gående hele døgnet, så må ha hjelp så jeg ikke blir gal.

Du fortjener virkelig en medalje! Det er kjempe hardt for både hode og hjerte når man ikke får gjort noe for at det skal bli bedre :(
Men jeg tenker som så, dette er bare en periode :D
 
Du fortjener virkelig en medalje! Det er kjempe hardt for både hode og hjerte når man ikke får gjort noe for at det skal bli bedre :(
Men jeg tenker som så, dette er bare en periode :D
Det er virkelig hardt :( mammahjertet blør når det pågår som verst. :(

Ja heldigvis! Får håpe det ikke varer lenger enn tre mnd... :)

Forresten hun tar brillesmokkene delvis hvertfall :) et skritt frem :)
 
Last edited:
Det er 2.5 time unna:( jaja, får fortsette å prøve med de vi har. Hun tok rund brun nuk smokk i dag:)
Så bra!!! Ja eller så har dem nettside... Men koster en del i frakt.
 
Back
Topp