Semper dråper og kolikk

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja som en mor, så prøver man alt for at den lille skal få det bedre. Noe som vises å fungerer på små mager er visst disse fantastiske dråpene :) skulle visst se resultat på noen få dager :) kjøpes på apoteket og må spørres etter siden de ligger i skuffen :) noen som har hørt om de? ImageUploadedByBV Forum1418127358.576106.jpg
 
Jeg har hørt at det er blitt snakket om de! Vurderer å kjøpe selv, men har ikke gjort det enda! Har du snakket med helsesøster om de? Hvilket apotek kjøpte du de på?
 
Jeg har hørt at det er blitt snakket om de! Vurderer å kjøpe selv, men har ikke gjort det enda! Har du snakket med helsesøster om de? Hvilket apotek kjøpte du de på?
Jeg fikk anbefalt de av en lege på helsestasjonen :) skal også på seks ukers kontroll neste uke :) så da skal jeg fortelle hvordan de fungerte :) forskning viser gode resultater og faktisk han fra apoteket sa de fungerte! Han prøvde på et av sine barn :) tar noen dager før de fungerer :) vitus apotek :) jeg kan jo fortelle om de fungerer om du kun vurderer! Begynner idsg med de på henne :) er jo ikke skadelig, inneholder melkesyrebakterier
 
Nå kjenner jeg at jeg ble gira på og prøve! Fortsatt mye gråt og urolig baby her. Og etter enda en våken natt, blir man jo litt desperat! Hvor lenge må man vente for å se om det fungerer eller ikke? :)
 
Nå kjenner jeg at jeg ble gira på og prøve! Fortsatt mye gråt og urolig baby her. Og etter enda en våken natt, blir man jo litt desperat! Hvor lenge må man vente for å se om det fungerer eller ikke? :)
Skader jo ikke å prøve! Kostet 219 kr :) vil tro innen en uke slik jeg forstod :)

Vet alt om ordet desperat! Her pågår det fra 11-23:30! Bare trilling som fungerer på dagen.
 
Skader jo ikke å prøve! Kostet 219 kr :) vil tro innen en uke slik jeg forstod :)

Vet alt om ordet desperat! Her pågår det fra 11-23:30! Bare trilling som fungerer på dagen.


Ringte alle apotekene i området her, de fører den ikke. Så får ta meg en tur til Strømmen Storsenter i morgen, der bør de ha!
Håper det roer seg litt for deg, tar virkelig på å ha det slik!
 
Ringte alle apotekene i området her, de fører den ikke. Så får ta meg en tur til Strømmen Storsenter i morgen, der bør de ha!
Håper det roer seg litt for deg, tar virkelig på å ha det slik!
Ring de på strømmen før du drar dit. :) ja gjett om det gjør :(
 
Ringte alle apotekene i området her, de fører den ikke. Så får ta meg en tur til Strømmen Storsenter i morgen, der bør de ha!
Håper det roer seg litt for deg, tar virkelig på å ha det slik!


De har den på apoteket på coop obs på Jessheim
 
Ikkje hørt om dei! Har beg med minifom, håper det kan hjelpe litt ;) skal på 6 vekers kontroll i morga!
 
Ikkje hørt om dei! Har beg med minifom, håper det kan hjelpe litt ;) skal på 6 vekers kontroll i morga!
Jeg syns ikke minifom fungerte her :( så håpe det kan fungere for din lille ❤️hør med legen om semper dråper :)
 
Sverger til disse dråpene :) da bæsjer hun og har gått fra å skrike 4 timer på ettermiddag kveld til toppen 30 min, om det i det hele tatt er så mye.

Vi e avhengig å gi dråpene på morran :)
 
Sverger til disse dråpene :) da bæsjer hun og har gått fra å skrike 4 timer på ettermiddag kveld til toppen 30 min, om det i det hele tatt er så mye.

Vi e avhengig å gi dråpene på morran :)
Åh så godt å høre!!! Hvor lang tid tok det før du merket Bedring? Hååååper det fungerer !!!
 
Hva hjelper disse dråpene for? Er det magen? Har en liten prinsesse som sliter med sjelden avføring. . Hun drikker bare mme. Sliter også en del med gulping og noe luft... kan dette hjelpe?
 
Hva hjelper disse dråpene for? Er det magen? Har en liten prinsesse som sliter med sjelden avføring. . Hun drikker bare mme. Sliter også en del med gulping og noe luft... kan dette hjelpe?
Skal hjelpe mot luftsmerter. Får i gang magen og systemet. Gir du henne mme, så anbefaler jeg jeg en liten teskje maltekstrakt i hver flaske. Min første fikk bare mme, og det hjalp betydelig. Blir det for løst, kan du redusere malt i hver flaske, eventuelt annen hver flaske. Se Ann om du trenger mer eller mindre. Feks full teskje, eller halv full teskje hvor ofte hun har avføring . Gulping kan komme av at hun er mett nok eller taper for sjeldent når man gir flaske. Min første spygulpet og jeg fikk henne til å rape ca hver 30 ml og det hjalp :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Åh så godt å høre!!! Hvor lang tid tok det før du merket Bedring? Hååååper det fungerer !!!

Merker gradvis bedring. Begynte på en onsdag og på fredag var det en ny baby. Kombinerer minifom og semper dråpene.. Gir hun semper dråpene så tidlig som overhodet mulig.et sted mellom 0600-0900 er det som funker for oss.

Idag ga jeg de 0700 og hun fylte bleia uten skrik 1430 idag :)

Det er verdt et forsøk å prøve dem :)
 
Hva hjelper disse dråpene for? Er det magen? Har en liten prinsesse som sliter med sjelden avføring. . Hun drikker bare mme. Sliter også en del med gulping og noe luft... kan dette hjelpe?

Det er melkesyre bakterier, og for oss har det hjulpet på luftsmerter og at hun får til å bæsje nå :)
 
Back
Topp