Semper dråper og kolikk

Pratet med legen i dag, å han sa det bare var å kjøre på :) fikk samtidig bestilt time til kiropraktor. Så snart bør vi se bedring :)
 
Merker gradvis bedring. Begynte på en onsdag og på fredag var det en ny baby. Kombinerer minifom og semper dråpene.. Gir hun semper dråpene så tidlig som overhodet mulig.et sted mellom 0600-0900 er det som funker for oss.

Idag ga jeg de 0700 og hun fylte bleia uten skrik 1430 idag :)

Det er verdt et forsøk å prøve dem :)
Oki :) holder meg unna minifom... Ser for meg det blir litt mye. Gir henne de klokken 11:00!:)

Så håper! Nå er det jaggu gråt i vogn også :( trilletur er det eneste jeg har ! Tar tid før hun sovner der også :( jaja !
 
Pratet med legen i dag, å han sa det bare var å kjøre på :) fikk samtidig bestilt time til kiropraktor. Så snart bør vi se bedring :)
Håper kiropraktor funker der da :) fungerte ikke på lillemor, men på storesøster som også hadde kolikk.
 
Håper kiropraktor funker der da :) fungerte ikke på lillemor, men på storesøster som også hadde kolikk.


Ja vi får nå se, håper jo det da :)
Hvor lenge hadde storesøster kolikk?
Her hadde ikke storesøster det, så dette er helt nytt for meg.
 
Ja vi får nå se, håper jo det da :)
Hvor lenge hadde storesøster kolikk?
Her hadde ikke storesøster det, så dette er helt nytt for meg.
Storesøster hadde det i to mnd. To behandlinger hos kiropraktor og hun var fin :) hadde låsninger i høyre side av nakken. Hun lillemor her hadde ingen låsninger. Bare ubehag i nakken. Men hjalp litt med nakken, men mye mer skrik nå :(
 
Får håpe du "slipper" unna med 2 mnd denne gangen også. Har hørt om flere som har det gående i 4 mnd. :(
 
Får håpe du "slipper" unna med 2 mnd denne gangen også. Har hørt om flere som har det gående i 4 mnd. :(
Nei du her er det nok 3-4 mnd med hyl om ingenting hjelper . Men lov å håpe da :)
 
Oki :) holder meg unna minifom... Ser for meg det blir litt mye. Gir henne de klokken 11:00!:)

Så håper! Nå er det jaggu gråt i vogn også :( trilletur er det eneste jeg har ! Tar tid før hun sovner der også :( jaja !


Håper det hjelper dere sånn det gjorde her... :)
 
Hmm usikker på om dråpene fungerer eller om det er min diett som hjelper litt. Hun skriker ikke like mye, men masse urolig og nå har hun begynt å tulle hele natta!!! Så jeg håper dette bare er økedøgn som gjør at hun tuller slik.
 
Oki :) hvordan bedring merket du?

Jeg merket at han ikke gråt så mye verken etter måltid eller generelt :)
I tillegg har han bæsjebleier hver dag, til ca samme tidspunkt på dagen, ettersom jeg gir dråpene i 7-8 tiden på morningen :)
Tror bare det blir bedre og bedre :)
 
Jeg merket at han ikke gråt så mye verken etter måltid eller generelt :)
I tillegg har han bæsjebleier hver dag, til ca samme tidspunkt på dagen, ettersom jeg gir dråpene i 7-8 tiden på morningen :)
Tror bare det blir bedre og bedre :)
Godt å høre :) syns du det er best å gi dråpene tidlig? Pleier å gi de rundt 10-11 og merker bedring daglig. Men nå håper jeg bare hun klarer å sove om natta også, ikke bare hvile ved puppen.
 
Godt å høre :) syns du det er best å gi dråpene tidlig? Pleier å gi de rundt 10-11 og merker bedring daglig. Men nå håper jeg bare hun klarer å sove om natta også, ikke bare hvile ved puppen.

Ja, jeg har synes det har vært best, men når jeg tenker meg om er det kanskje like greit på kvelden, så får det tid til å virke over natta :)
Herlig å høre at du merker bedring, det blir nok bare bedre tror jeg, det med søvnen også :)
 
Er det bare meg, eller kommer lufta lettere ut med disse Semper dråpene?
Hun fiser i ett kjør og bryr seg ikke i det hele tatt lengre. Dag 3 på de i dag.
 
Er det bare meg, eller kommer lufta lettere ut med disse Semper dråpene?
Hun fiser i ett kjør og bryr seg ikke i det hele tatt lengre. Dag 3 på de i dag.
E vel da så e ein av dei effektene ein e ute etter :)
Her har me ikkje problem med avføring, men med rap/luft, derfor gjer me semper dråper :)
 
E vel da så e ein av dei effektene ein e ute etter :)
Her har me ikkje problem med avføring, men med rap/luft, derfor gjer me semper dråper :)

Så bra. Lurer på om hun er blitt litt roligere også. Kanskje for tidlig å si.
Kanskje de dråpene faktisk fungerer da :D
 
Er det bare meg, eller kommer lufta lettere ut med disse Semper dråpene?
Hun fiser i ett kjør og bryr seg ikke i det hele tatt lengre. Dag 3 på de i dag.
Ja de skal hjelpe med at luft kommer raskere ut ja :) så bra at du ser mye bedring etter bare tre dager :)
 
Back
Topp