Masse folk på finn som selger sko uten å oppgi størrelsen...
Du må vel gjette då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse folk på finn som selger sko uten å oppgi størrelsen...
Jeg solgte et objekt:
"TILBEHØR TIL OBJEKT XYZ"
Får mld:
"Hei jeg vil gjerne ha objekt XYZ"...
Grrrrrrrr![]()

Unnskyld at jeg ler, men jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk spør omJa!!!! Solgte en vare på finn for litt siden, som lå ute til 2500,- varen var kjøpt ny under ett år tidligere for 5000 kr.
Måtte tilsluttt skrive "ingen pruting - vi selger fir 2500" i annonsen. Da det var 20 forskjellige hendvendelser med bud helt fra 1000 kr og opp til 2100 (2100 var jo ikke så gæli)
Den ene bøy 1500 og lurte på om jeg kunne kjøre og møte henne på halvveien....
Blir helt matt altså...

Unnskyld at jeg ler, men jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk spør om![]()
", skrev han tilbake.Da jeg skulle selge min gamle polo, så la jeg den ut til 50.000. Fikk ørten bud på alt fra 20-35tusen. Første bud kom på 35. Da takket jeg for budet, men sa at det var for lavt (dette kom inn dagen etter jeg la ut annonse). Han kom med nytt bud på 38tusen. Sa at bilen ligger ute for 50.000, det er populære biler og høy interesse.
"jøss, 50.000! Jaja, lykke til med salget, tror ikke det blir så lett", skrev han tilbake.
Bilen var solgt for 50.000 9 dager etter![]()
Jepp, virket slikHan var bare sur for at du ville ha det bilen var verdt![]()
Jeg solgte et objekt:
"TILBEHØR TIL OBJEKT XYZ"
Får mld:
"Hei jeg vil gjerne ha objekt XYZ"...
Grrrrrrrr![]()

Samme skjedde meg for litt siden. Solgte en Babypute til tripp trapp for en hundrelapp eller to, ei som var helt sjokka da stolen ikke var med i prisenhallo!
![]()
Folk assa!75 kr for sykkel men for gale at eg ikkje har støttehjul med![]()

Folk assa!![]()
Solgte noen senger, og da var det ei som ville ha dem kjørt til seg. Hun hadde selvinnsikt nok til å skrive at det var nok frekt å spørre om det da.Mye rart på finn, ja.Solgte noen senger, og da var det ei som ville ha dem kjørt til seg. Hun hadde selvinnsikt nok til å skrive at det var nok frekt å spørre om det da.

Nei, da blir det nok tyst
Fikk det spm om den sykkelen eg gir bort. Har no ikkje bil svarte eg og ikkje hørt noko meir.
Nei, da blir det nok tyst![]()
Samme skjedde meg for litt siden. Solgte en Babypute til tripp trapp for en hundrelapp eller to, ei som var helt sjokka da stolen ikke var med i prisenhallo!
![]()