Selge ting på finn...

Ja!!!! Solgte en vare på finn for litt siden, som lå ute til 2500,- varen var kjøpt ny under ett år tidligere for 5000 kr.

Måtte tilsluttt skrive "ingen pruting - vi selger fir 2500" i annonsen. Da det var 20 forskjellige hendvendelser med bud helt fra 1000 kr og opp til 2100 (2100 var jo ikke så gæli)

Den ene bøy 1500 og lurte på om jeg kunne kjøre og møte henne på halvveien....

Blir helt matt altså...
Unnskyld at jeg ler, men jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk spør om :facepalm:

Unnskyld at jeg ler, men jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk spør om :facepalm:

Nei altså - det er lov å prute! -men å by under halve prisen er litt rart.... og "slår du av en tusing og møter meg på halvveien" er og litt rart.
Kan nok hende jeg ikke hadde reagert om det var enkeltstående tilfeller, men når du får 20 forespørsler av samme kaliber, blir man litt lei.

Spesielt når varen var den billigste som lå ute på finn av denne typen og...

Da jeg skulle selge min gamle polo, så la jeg den ut til 50.000. Fikk ørten bud på alt fra 20-35tusen. Første bud kom på 35. Da takket jeg for budet, men sa at det var for lavt (dette kom inn dagen etter jeg la ut annonse). Han kom med nytt bud på 38tusen. Sa at bilen ligger ute for 50.000, det er populære biler og høy interesse.
"jøss, 50.000! Jaja, lykke til med salget, tror ikke det blir så lett:hilarious:", skrev han tilbake.
Bilen var solgt for 50.000 9 dager etter :p

Da jeg skulle selge min gamle polo, så la jeg den ut til 50.000. Fikk ørten bud på alt fra 20-35tusen. Første bud kom på 35. Da takket jeg for budet, men sa at det var for lavt (dette kom inn dagen etter jeg la ut annonse). Han kom med nytt bud på 38tusen. Sa at bilen ligger ute for 50.000, det er populære biler og høy interesse.
"jøss, 50.000! Jaja, lykke til med salget, tror ikke det blir så lett:hilarious:", skrev han tilbake.
Bilen var solgt for 50.000 9 dager etter :p

Han var bare sur for at du ville ha det bilen var verdt :D

Jeg solgte et objekt:

"TILBEHØR TIL OBJEKT XYZ"

Får mld:

"Hei jeg vil gjerne ha objekt XYZ"...

Grrrrrrrr :p

Samme skjedde meg for litt siden. Solgte en Babypute til tripp trapp for en hundrelapp eller to, ei som var helt sjokka da stolen ikke var med i prisen :eek: hallo! :hilarious:

Mye rart på finn, ja. :nailbiting: Solgte noen senger, og da var det ei som ville ha dem kjørt til seg. Hun hadde selvinnsikt nok til å skrive at det var nok frekt å spørre om det da.

Mye rart på finn, ja. :nailbiting: Solgte noen senger, og da var det ei som ville ha dem kjørt til seg. Hun hadde selvinnsikt nok til å skrive at det var nok frekt å spørre om det da.

:laughing002:laughing002

Fikk det spm om den sykkelen eg gir bort. Har no ikkje bil svarte eg og ikkje hørt noko meir.

Samme skjedde meg for litt siden. Solgte en Babypute til tripp trapp for en hundrelapp eller to, ei som var helt sjokka da stolen ikke var med i prisen :eek: hallo! :hilarious:

Folk er vanvittig frekke... Forøvrig forløp samtalen slik, lol:

Hei intresert i xyz er den til salg enda? Tar du vips

MEG: Hei, som det framstår i annonsen er det *to varianter av tilbehør* til xyz som selges.
"tilbehør til xyz til salgs"

Jeg fikk med meg det

MEG: Hei, så det betyr at du ønsker tilbehøret? Eller to? :-)

Nei takk

WTF??? :p

12 timer. Prøv tre dager :p Vi lå på føden, dagen etter fødsel, og skulle kjøpe med oss new born sete hjem. Mens vi først var i Trondheim. 5 dager tok det før vi fikk svar på at vi bare kunne komme å hente. Seriøst. Er også en person som svarer asap. Å irriterer meg grønn når det tar dager før andre kan svare

Back
Topp