Selge ting på finn...

Var norsk denne gang. Så lenge dei holder avtalen, så bryr eg meg ikkje om etnisitet :)
Hvis teksten er litt lang kan det være enkelt for noen bare å få en bekreftelse. Og det å få bekreftelse viser om du fortsatt har produktet. Så noen tar initiativ på den måten for å komme i kontakt. Det er også flere selgere som ikke svarer på meldinger... så det er ikke alltid så lett p vite hvordan man skal gå frem. Det er nok mange som kunne blitt flinkere....

Hvis teksten er litt lang kan det være enkelt for noen bare å få en bekreftelse. Og det å få bekreftelse viser om du fortsatt har produktet. Så noen tar initiativ på den måten for å komme i kontakt. Det er også flere selgere som ikke svarer på meldinger... så det er ikke alltid så lett p vite hvordan man skal gå frem. Det er nok mange som kunne blitt flinkere....

Det står: jente sykkel gis vekk. Må repareres. Sykkel 2-4 år og sum.

Ikkje ein lang avhandling akkurat.

Denne var morsom :hilarious:

Vedlegg

• 4A5949C2-C73F-41D1-A82A-FD7FE9BE42CC.png
    4A5949C2-C73F-41D1-A82A-FD7FE9BE42CC.png
    65,3 KB · Visninger: 58
Det verste er de som avtaler tid for at de skal komme og aldri dukker opp. Er jo helt sykt mye av det! :inpain:

Hadde avtale med ei, om å kjøpe ein ny sykkel til guttungen. Men barnet hennes bestemte at han ville ha sykkelen, enn om sykkelen var for liten, så da brøt hun avtalen. Då ble eg sur, for me hadde ein avtale. Eg syns ikkje noko om det, så eg gav hun dårlig omtale på finn.

Her har folk stortsett holdt avtalen og det har vært god kommunikasjon. Tenker man må regne med litt, selv om det bør være normal høflighet å hente når man sier det og holde avtaler

Hadde en som kjøpte en seng med madrass av oss, hadde fått ekstra bilder, vi sørget for at ting var demontert og bar det ned fra 2.etg.
Han kom, lempa alt i hengeren, så lurte han på om vi ikke kunne redusere prisen :bag:
Ikke av noen spesiell grunn, bare om vi kunne :bag:

Hadde en som kjøpte en seng med madrass av oss, hadde fått ekstra bilder, vi sørget for at ting var demontert og bar det ned fra 2.etg.
Han kom, lempa alt i hengeren, så lurte han på om vi ikke kunne redusere prisen :bag:
Ikke av noen spesiell grunn, bare om vi kunne :bag:
Haha gjorde dere det? Vi hadde ei som skulle handle noe hos oss. Planen vare å vippse men så funket ikke vippsen hennes og hun hadde bare 600kr i kontanter. Hun måtte kjøre og ta ut penger, men jeg følte litt at hun egentlig ville ha den for det hun hadde i cash :P jeg er hard på prisene mine, så hun måtte betale 1000kr :D

Haha gjorde dere det? Vi hadde ei som skulle handle noe hos oss. Planen vare å vippse men så funket ikke vippsen hennes og hun hadde bare 600kr i kontanter. Hun måtte kjøre og ta ut penger, men jeg følte litt at hun egentlig ville ha den for det hun hadde i cash :p jeg er hard på prisene mine, så hun måtte betale 1000kr :D
Gubben sa ja, jeg ville sagt nei :hungry:
Hadde det vært snakk om fordi for lite cash hadde jeg bare vært sånn; ååh, det er ikke noe problem, er minibank oppi gata :hilarious:

Gubben sa ja, jeg ville sagt nei :hungry:
Hadde det vært snakk om fordi for lite cash hadde jeg bare vært sånn; ååh, det er ikke noe problem, er minibank oppi gata :hilarious:
Ja det var det vi sa, vi bor rett ved senteret her så der kunne hun ta ut :P

Ja det var det vi sa, vi bor rett ved senteret her så der kunne hun ta ut :p
Er ikke ofte gubben får stygge blikk, men akkurat da :shifty::shifty:
Han ville bare bli kvitt senga, jeg tenker at om man ikke har diskutert på prisen innen senga allerede er lasta opp, da får man betale avtalt pris :banghead:

Latterlige bud er også herlige :wtf:

Han ville bare bli kvitt senga, jeg tenker at om man ikke har diskutert på prisen innen senga allerede er lasta opp, da får man betale avtalt pris :banghead:

Helt enig!
Jeg solgte en vogn en gang som lå ute til 2000kr (halv pris), fikk bud på 1000kr så da ga jeg motbud på 2500. Orker ikke skambud og tull

Ja!!!! Solgte en vare på finn for litt siden, som lå ute til 2500,- varen var kjøpt ny under ett år tidligere for 5000 kr.

Måtte tilsluttt skrive "ingen pruting - vi selger fir 2500" i annonsen. Da det var 20 forskjellige hendvendelser med bud helt fra 1000 kr og opp til 2100 (2100 var jo ikke så gæli)

Den ene bøy 1500 og lurte på om jeg kunne kjøre og møte henne på halvveien....

Blir helt matt altså...

Back
Topp