150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i postenHva med en liten lue? Sporing er jo litt voldsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i postenHva med en liten lue? Sporing er jo litt voldsomt
tja, har du bilde av pakka på postkontoret og har kvittering har du jo ditt på det rene150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i posten![]()
150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i posten![]()
Betaler alltid forskuddsvis eller tar betalt forskuddsvis.
Sendte en gang en DVD som jeg la ut på gis bort, bommet på porto og ba om mer penger, vedkommende svarte aldri da varen var sendt, blir nok siste gang jeg sender ting jeg gir bort, var jo taps prosjekt....
KjiptKan være en løsning å legge på litt ekstra og returnere overskuddet, det gjorde jeg etter avtale med kjøper en gang jeg var usikker på portoen.