Selge på finn.no, må sende i post

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hvordan gjør dere det når det er spørsmål om dere kan sende varen? Betaling på forskudd, etterskudd, oppkrav?
 
Forskudd... med vipps, semder når penger er inne. Aldri oppkrav her i gården, ingen garanti for at pakka blir hentet og det tar fort 1-4uker å få inn pengene.
 
Aldri bruk postoppkrav, du har null garanti for at pakka blir henta.

Jeg sender kun ved forhåndsbetaling (konto eller vipps) og sender når har fått pengene. Plusser da må pengene for utgifter til porto og pakking, for noen ganger har jeg måtte kjøpe eske eller bobleplast og tar da og betalt for det.
 
Sender kun ved forhåndsbetaling. Tar bilde av pakke med påført porto, sender til mottager, mottar penger på vipps, og poster.
 
Sender ikke uten å ha fått pengene på forhånd med mindre det blir brukt postoppkrav,
Og jeg er en sånn som alltid tar bilde av pakken innpakket før sending og kvittering på at jeg har sendt, bare fordi :p
 
Egentlig ganske irriterende at den der "Trygg betaling" ble fjernet. Den var kanskje ikke perfekt, men det var nå iallfall det den var. Håper de jobber på et alternativ!
 
Jeg har alltid betalt på forskudd via vipps og krevd bilde av pakken med frimerke når den leveres hos posten. Har som regel alltid fått forhåndsbetaling eller betalt når jeg er på postkontoret, og sender alltid bilde av pakken med frimerke ved innlevering, gjerne også kvittering. Da har du som selger sikkerhet i tilfelle pakken blir borte i posten, for du har bevis på at pakken er innlevert.
 
Forhåndbetaling av alt. Sender i posten med sporing. Det er egentlig ikke noe spørsmål fra min side engang siden det er forsikret når det er sporing på det.
 
Er så mye styr, så skriver i annonsen , sender ikke .

De sier det er enkelt, men det er vel bare jeg som ikke har satt meg inn det...eller gidder å pakke inn å dra på posten... :p
 
Forhåndbetaling av alt. Sender i posten med sporing. Det er egentlig ikke noe spørsmål fra min side engang siden det er forsikret når det er sporing på det.
Hva med en liten lue? Sporing er jo litt voldsomt
 
Back
Topp