Selge på finn.no, må sende i post

150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i posten :p
tja, har du bilde av pakka på postkontoret og har kvittering har du jo ditt på det rene :)
 
150kr er en liten pris å betale for å slippe unna mistenkeliggjøring dersom det blir borte i posten :p

Hvis du tar bilde av brevet/pakka med frimerke og kvittering ved innlevering hos posten, så er du på det rene uansett. Da har du bevis for at pakken er innlevert og de kan ikke kreve noe av deg om den skulle bli borte.

Selv har jeg en regel for at alt over 500kr går med sporing med mindre kjøper selv ikke ønsker den kostnaden.
 
Betaler alltid forskuddsvis eller tar betalt forskuddsvis.

Sendte en gang en DVD som jeg la ut på gis bort, bommet på porto og ba om mer penger, vedkommende svarte aldri da varen var sendt, blir nok siste gang jeg sender ting jeg gir bort, var jo taps prosjekt....
 
Betaler alltid forskuddsvis eller tar betalt forskuddsvis.

Sendte en gang en DVD som jeg la ut på gis bort, bommet på porto og ba om mer penger, vedkommende svarte aldri da varen var sendt, blir nok siste gang jeg sender ting jeg gir bort, var jo taps prosjekt....

Kjipt:( Kan være en løsning å legge på litt ekstra og returnere overskuddet, det gjorde jeg etter avtale med kjøper en gang jeg var usikker på portoen.
 
Kjipt:( Kan være en løsning å legge på litt ekstra og returnere overskuddet, det gjorde jeg etter avtale med kjøper en gang jeg var usikker på portoen.

ja burde det eller gått og sjekket portoen først før jeg sa hva det kostet... men hadde nok ikke brydd meg så mye om jeg hadde fått betalt for gjenstanden, men kjente på det da det var noe vedkommende gikk gratis... men måtte vente lenge på porto etter avtale også så vedkommende hadde nok ikke så god råd... og jeg orker ikke å fly frem og tilbake og finne ut av portoen når jeg ikke ville tjene penger på gjenstanden i det hele tatt... så moralen er vel, gir jeg noe bort så kom og hent eller så kan jeg gi det til fretex...
 
Back
Topp