Se hit om du har mistet tilgang på skjult forum!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tråden har blitt snakkis rundt på forumet, det tipses og snakkes om den i andre termingrupper :)
Så fint, da. Høres ut som det er veldig kjedelig i andre termingrupper :taunt010 Så mange som syns det er verdt å følge med på en diskusjon om hvorvidt inntaks/fortsatt tilgangskrav skal være å støye rundt med "leke" - innlegg og produsere tull for å få bli med i en skjult gruppe der nøyaktig de samme folkene er som man spammer med tull :laughing021

Neida, nå har jeg sagt det nok. Jeg syns det er tøysete krav, og jeg har fått frem det. Jeg fant en tråd med babynavn her, og så var det bare en spammetråd for å få nok innlegg. Helt meningsløst og uten verdi. Jeg trodde jeg kunne få reelle babynavntips. Sånne tråder er jo helt meningsløse.

Jeg får se om skjult gruppe er noe for meg, da. Men jeg mistenker at jeg ikke får tid til å følge opp hver eneste måned, og blir kasta ut.

Det understreker i det minste nytten av skjult forum uten tilgang for alle! :hilarious::salut
Poenget er jo at alle kan få tilgang, du må ikke prestere noe, liksom :smiley-bounce016 Ikke akkurat en IQ-test å komme inn :laughing025Du må spamme internett med tull, eller noe saklig, eller hva du vil. Og så må du spørre pent, og så er du inne.

Så fint, da. Høres ut som det er veldig kjedelig i andre termingrupper :taunt010 Så mange som syns det er verdt å følge med på en diskusjon om hvorvidt inntaks/fortsatt tilgangskrav skal være å støye rundt med "leke" - innlegg og produsere tull for å få bli med i en skjult gruppe der nøyaktig de samme folkene er som man spammer med tull :laughing021

Neida, nå har jeg sagt det nok. Jeg syns det er tøysete krav, og jeg har fått frem det. Jeg fant en tråd med babynavn her, og så var det bare en spammetråd for å få nok innlegg. Helt meningsløst og uten verdi. Jeg trodde jeg kunne få reelle babynavntips. Sånne tråder er jo helt meningsløse.

Jeg får se om skjult gruppe er noe for meg, da. Men jeg mistenker at jeg ikke får tid til å følge opp hver eneste måned, og blir kasta ut.
Hehe, jeg bare svarte på spørsmålet ditt om hvordan folk fant denne tråden. :)

Vi setter nå en stopper for denne tråden. Flere syn har blitt presentert, og tilgangsansvarlige har tatt en avstemning om hva som vil være kravene for å komme tilbake ved inaktivitet. Slik vil de bli stående. Avstemningen viste flertall for 10 innlegg i åpen gruppe og 1 uke karantene for å kunne be om å bli med i gruppen igjen.

Vi vil igjen understreke at tilgangsansvarlige har handlet helt etter den veiledningen de har fått fra oss som drifter Babyverdens forum. Forumet har i alle år hatt aktivitetskrav for å være med i de skjulte gruppene, og vil også fortsette å ha det. Som det har blitt påpekt flere ganger, er de skjulte gruppene for at de som er mest aktive og som ønsker å være tettere på en gruppe som de føler tilhørighet til, skal føle seg tryggere og ikke være en plass hvor folk bare leser og observerer.

Vi ønsker at våre brukere skal holde seg saklige i dialogen med våre tilgangsansvarlige. De gjør en viktig jobb for oss og dere brukere, slik at dere sammen kan ha et hyggelig sted å snakke med andre likesinnede. Vi er avhengige av den gode jobben de gjør for at forumet skal bli den møteplassen vi ønsker at det skal være.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp