Åååh, tenkte jeg skulle holde meg, men dette ble for underholdende
Det er jo virkelig ikke noe poeng med skjult forum om alle skal ha tilgang uavhengig av aktivitet? Om jeg skriver a,b,c.. én gang så skal jeg liksom ha for evig tilgang? DA blir det lett å snike på andre termingrupper. Men som ei fra januar sa, når det er en terskel for å komme inn, samt beholde tilgangen, gidder jeg jo ikke gjøre det og dermed sniker jeg ikke der.
Noen grupper blir enig om "evig tilgang" etter barna er født for de som har vært aktive på skjult, da det ofte er hektisk for mange. Den kan jeg forstå.
Jeg er forøvrig enig i at lekene tidvis er tullete og jeg skriver konsekvent ikke noe der. Eneste nytten jeg kan se de har er å kollektivt opparbeide seg grensen på 5000(?) innlegg for at gruppa skal få skjult forum til å begynne med. Opplever likevel at de fleste som deltar på lekene også bidrar med nyttige og konstruktive innlegg og lett klarer å holde tilgangen ut fra 10 innlegg i måneden uavhengig av lekene. I tillegg vet jeg at dette med leker er en del av gamet her på babyverden, og selv om jeg ikke liker det må jeg nesten forholde meg til at forumet er lagt opp slik. Sånn var det også i 2017 og i 2019 da jeg fikk mine forrige barn (Livet mitt er også hektisk, men jeg koser meg med forum på kvelden
).
Føler vi har vært en så fin gjeng her inne, særlig på skjult (
), og det er det mest støttende fellesskapet jeg har vært borti. Det diskuteres mye gøy og jeg liker å snakke om graviditeten med andre i samme båt. Det har aldri vært noen personangrep fra noen, med unntak av et par tilfeller. Begge de personene som kom med det er representert i denne tråden.
Skal ikke dra opp gammelt gørr så lar den ene ligge (jeg overså det også den gangen), men denne tråden starta med at tilgangsansvarlig ble kalt maktsyk istedet for at det ble gitt konstruktiv kritikk.