SE HER! :D

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb. Tatt meg 2 paracet og skal bare pusse tenner så er jeg klar for senga :)
 
Jeg har også lyst til å ta paracet.. har ikke tatt noenting så langt i svangerskapet, annet enn allergimedisinen og gravidvitaminene... skal prøøøve å holde ut resten også..
 
Jeg har tatt paracet når migrenen har vært på det verste, men da er den så ille at jeg ikke ser noe og ikke klarer og røre meg, så da har jeg tatt paracet. Men prøver og ta minst mulig av all medisin, tilogmed astma medisin er jeg forsiktig med og bruker ikke om jeg virkelig må.
 
Jeg har tatt paracet når migrenen har vært på det verste, men da er den så ille at jeg ikke ser noe og ikke klarer og røre meg, så da har jeg tatt paracet. Men prøver og ta minst mulig av all medisin, tilogmed astma medisin er jeg forsiktig med og bruker ikke om jeg virkelig må.

Paracet driter jeg i altså,unnskyld meg.:p Er veldig forsiktig med alt,men akkurat det å ha vondt vet jeg er dumt å ikke gjøre noe med. Ser det selvfølgelig an om det går over før jeg tar noe,men hvertfall hodepine er jeg nødt til å ta paracet for.
Ellers har jeg det gående i flere dager.:confused: Det funker ikke for meg å sove det bort. Da legger jeg meg med vondt i hodet,bruker lang tid på å sovne og sover dårlig pga det,og så våkner jeg med vondt i hodet allikevel.
Nå er det ryggen som er vond. Jeg har et svakt punkt der som er der det blir vondt når det først er noe. Og det er som om noen kjører et spyd gjennom ryggen,midt imellom ribbeina så det gjør vondt tvers igjennom og foran også.
Hvis jeg ikke tar paracet da så sover jeg nesten ikke.
Men tar jo uansett ikke mer enn det man skal i løpet av et døgn,heller mindre.
Jeg tenker jo på hva jeg putter i meg,men tenker også at jeg skal ha det bra.;)
 
Jeg har tatt paracet når migrenen har vært på det verste, men da er den så ille at jeg ikke ser noe og ikke klarer og røre meg, så da har jeg tatt paracet. Men prøver og ta minst mulig av all medisin, tilogmed astma medisin er jeg forsiktig med og bruker ikke om jeg virkelig må.


Da har jeg pleid å ta en parlagin forte jeg.

Sliter skikkelig, så dem skal snakke med nerologen om jeg får lov å ta immigranen min

Den er visst "bedre" enn forten, men begge er jo ikke helt bra da.

Men må man så må man..
 
Da har jeg pleid å ta en parlagin forte jeg.

Sliter skikkelig, så dem skal snakke med nerologen om jeg får lov å ta immigranen min

Den er visst "bedre" enn forten, men begge er jo ikke helt bra da.

Men må man så må man..


"NEVROLOGEN" Skulle det stå da
 
Da har jeg pleid å ta en parlagin forte jeg.

Sliter skikkelig, så dem skal snakke med nerologen om jeg får lov å ta immigranen min

Den er visst "bedre" enn forten, men begge er jo ikke helt bra da.

Men må man så må man..

Jepp. Må man så må man. Skikkelig migrene er jo helt jævlig! Har hatt ett skikkelig migreneanfall og det var det første. Hadde selvfølgelig ikke medisiner så jeg trodde jeg skulle dø. Lå på mørkt rom med t-skjorte over hodet for det ble ikke mørkt nok. Til slutt var det så vondt at jeg måtte krype ut av senga for å spy.
Ble liggende i senga i 5 timer før det begynte å bli bedre.
Værste jeg noen gang har opplevd. Har heldigvis bare hatt mild migrene og kraftig hodepine etter det.
 
Jepp. Må man så må man. Skikkelig migrene er jo helt jævlig! Har hatt ett skikkelig migreneanfall og det var det første. Hadde selvfølgelig ikke medisiner så jeg trodde jeg skulle dø. Lå på mørkt rom med t-skjorte over hodet for det ble ikke mørkt nok. Til slutt var det så vondt at jeg måtte krype ut av senga for å spy.
Ble liggende i senga i 5 timer før det begynte å bli bedre.
Værste jeg noen gang har opplevd. Har heldigvis bare hatt mild migrene og kraftig hodepine etter det.


Usj. ikke noe deilig nei .

Hadde et anfall som varte i 7 uker jeg. I shit you NOT. Gubben måtte være hjemme fra jobb 2 uker av dem, so mvar aller aller værst, kunne ikke høre jenta mi le en gang uten at det var pain :(
 
Usj. ikke noe deilig nei .

Hadde et anfall som varte i 7 uker jeg. I shit you NOT. Gubben måtte være hjemme fra jobb 2 uker av dem, so mvar aller aller værst, kunne ikke høre jenta mi le en gang uten at det var pain :(

Omg! Jeg hadde dødd!!! Hadde bedt om å bli lagt i kunstig koma eller noe tror jeg :eek:
 
Omg! Jeg hadde dødd!!! Hadde bedt om å bli lagt i kunstig koma eller noe tror jeg :eek:


Ja, er innimellom jeg skulle ønske jeg hadde en ekte skyter gitt.

Men sånn er det :( man blir lissom vandt til det, men er jo ikke sånn det skal være..

Men nok aua snakking ;)

IMORGEN FÅR JEG TLF MIN!!!!!!!!!!!!!!! weeeeeeeee
 
Ja, er innimellom jeg skulle ønske jeg hadde en ekte skyter gitt.

Men sånn er det :( man blir lissom vandt til det, men er jo ikke sånn det skal være..

Men nok aua snakking ;)

IMORGEN FÅR JEG TLF MIN!!!!!!!!!!!!!!! weeeeeeeee

Jepp,vet hva du mener. Hadde det sånn med ryggen før. Starta dagen med ibux og hadde det alltid i veska.
Vondt var normalt.

men ja,nok aua snakking. Nok snakking i det hele tatt. Jeg skal sove!

Jippi for telefon i morgen! Natta ;)
 
Back
Topp