SE HER! :D

Lurer på om jeg skal sette på en film.. mye dritt på tv..

Gutta skrur, jeg skal prøve ¨å få ei til å sove haha, Så skal jeg ut å kjøpe surt snoop

Jeg har liggi i armkroken til gubben siden kl 4. Vi har vært ute og kjøpt pizza og nå spiser vi godteri og ser på unge mødre i senga. Snille mannen som gidder og se d med meg!

Jeg har nå sett filmen "one for the money" med Katherine Heigl, og ble egentlig positivt overraska! Den var ikke sånn sukkersøt som en del av filmene hennes har vært i det siste.

Jeg har liggi i armkroken til gubben siden kl 4. Vi har vært ute og kjøpt pizza og nå spiser vi godteri og ser på unge mødre i senga. Snille mannen som gidder og se d med meg!
hørtes koselig ut! Hadde aldri fått sambo til å se det med meg...

Ja den blir det.. Har mest lyst å legge meg, men vil se noe på tv først:p får se om jeg holder ut, eller om jeg kaster inn håndkle:p

Jeg ler meg ihjeeeeel! :P Ser på "mitt livs publikum", og en luring der har en hel forbaska rev som skjerf :P

Har sortert babytøy idag<3:) Har arva sånn ca. 4 gnudde bæreposer! Fant ut at mesteparten var 60-et-eller-anna. Bittelitt i 50/56. Greit å vite, da kan vi si vi ønsker oss mere i størrelse 50/56 dersom noen spør:)

Ja, har vært utrolig koselig! :) Han har virkelig vært en koseklump de siste dagene. Herlig!

Back
Topp