SE HER! :D

Hvis det er noen trøst har jeg ennå ikke lagt meg og har bare 20 min igjen nå,og det er ca så lang tid jeg bruker på å sovne :p

samme som meg det, minst 30 min tar det før jeg sovner, misunner dem som legger seg slokner etter 5 minutter asså..

Herregud, jeg gleder meg til Mai. Demne ungen får ikke gå over termin. Da dauer jeg!!

Sitter og ser tv... :)

samme som meg det, minst 30 min tar det før jeg sovner, misunner dem som legger seg slokner etter 5 minutter asså..

Ja,sånn som mannen min f.eks..
Jeg får aldri lagt meg til "rett" tid.
Legger vi oss samtidig blir jeg sur fordi han sovner med en gang.
Legger jeg meg først blir jeg sur fordi jeg har ligget der 1/2- 1 time før han kommer og prøver å sove,så kommer han og sovner etter 5 min! Aargh!
Og om han legger seg først irriterer det meg at han sover så godt når jeg ikke klarer å sovne :confused:
Men sistnevnte er det som irriterer meg minst da,så det er det jeg går for :p

Jeeeeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene og den lyder sliiiiiik... jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, og den lyder sliiiiiik... (jeg er så flink å synge! )

Jeeeeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene og den lyder sliiiiiik... jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, og den lyder sliiiiiik... (jeg er så flink å synge! )

Det var den nattesøvnen :rolleyes:

HÅHÅ, Du titta hit duuu, var du ille nysjerrig??

Nå må du legge igjen kommentar om du ikke var sistemann :P

:happy
Jeg hopper inn en liten sniketur fra mai og kjenner jeg blir glad i hele meg fordi du er her Tinapusen!! Guri så gøy!! Håper alt står bra til med deg og den lille! <3 det er så godt å se "kjente" i ulike terminforumer! <3

Da var det morgen. Jeg våkna 6.30,men ligger i senga ennå. Junior har ikke våkna! :eek:
Men han kommer vel snart,og da er det ordentlig morgen.

Jeg hopper inn en liten sniketur fra mai og kjenner jeg blir glad i hele meg fordi du er her Tinapusen!! Guri så gøy!! Håper alt står bra til med deg og den lille! <3 det er så godt å se "kjente" i ulike terminforumer! <3

Heeeiiii, Snuppe Luppa <3

SÅ KOSELIG At du hoppa innom :D

Her går det bra vettu, både med meg å Lileltrille :D :D

Tiden flyyyr av gårde!!

Hvordan går det med deg å lille?

Snart kjøre barna i bhg, kjenner det skal bli godt, minsten er i bølle humør som går storesøstera på nervene:p

Ja det gikk jo FORT!

At noen rapporterte meg..

Tenkte jeg skulle prøve for morro skyld å jaggu, var det noen av jentene som ikke likte det gitt!

Rapporterte deg? Nå er det noe jeg ikke har fått med meg!!!

Jada, dumme meg la ut link da vettø, MEN skrev jo en beskjed under, å det var det noen av jentene her som ikke likte visst. Å Rappoterte meg med en gang, så sånn går no dagan.

Back
Topp