åååh, guud som jeg misunner deg!!
JEG VIL Å SOVE!!!!
Hvis det er noen trøst har jeg ennå ikke lagt meg og har bare 20 min igjen nå,og det er ca så lang tid jeg bruker på å sovne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åååh, guud som jeg misunner deg!!
JEG VIL Å SOVE!!!!
Hvis det er noen trøst har jeg ennå ikke lagt meg og har bare 20 min igjen nå,og det er ca så lang tid jeg bruker på å sovne![]()
samme som meg det, minst 30 min tar det før jeg sovner, misunner dem som legger seg slokner etter 5 minutter asså..
Jeeeeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene og den lyder sliiiiiik... jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, jeg kan en sang som går deg på nervene, og den lyder sliiiiiik... (jeg er så flink å synge! )
Jeg hopper inn en liten sniketur fra mai og kjenner jeg blir glad i hele meg fordi du er her Tinapusen!! Guri så gøy!! Håper alt står bra til med deg og den lille! <3 det er så godt å se "kjente" i ulike terminforumer! <3HÅHÅ, Du titta hit duuu, var du ille nysjerrig??
Nå må du legge igjen kommentar om du ikke var sistemann
![]()
Jeg hopper inn en liten sniketur fra mai og kjenner jeg blir glad i hele meg fordi du er her Tinapusen!! Guri så gøy!! Håper alt står bra til med deg og den lille! <3 det er så godt å se "kjente" i ulike terminforumer! <3
Rapporterte deg? Nå er det noe jeg ikke har fått med meg!!!Ja det gikk jo FORT!
At noen rapporterte meg..
Tenkte jeg skulle prøve for morro skyld å jaggu, var det noen av jentene som ikke likte det gitt!
Rapporterte deg? Nå er det noe jeg ikke har fått med meg!!!