SE HER! :D

Nå sitter ungene å koser deg med gotteri og mamma mø på tv:)

Da ahr vesla lagt seg her, å kællen kjører et venne par hjem.

Nå skal ho mor forbrede middagen/kveldsmaten :D

Oi dette var en lang tråd :) Kansje jeg skulle komme ut av skapet her....... ingen som følger med alikevel ;)

Ps.sa ikke hvilket skap ;)

Oi dette var en lang tråd :) Kansje jeg skulle komme ut av skapet her....... ingen som følger med alikevel ;)

Ps.sa ikke hvilket skap ;)

Fortell fortell fortell!!! :D *følger med*

Jeg er....................................................................................................................................................

Muslim......

Og har dårlig humor.....

SKUFFA! Trodde det skulle komme en skikkelig feit innrømmelse her, og så er det så kjedelig som at du er muslim? :P Eller var det en spøk det også? Uansett kjedelig ;) Finn på noe bedre, som at du egentlig pleier å bruke nicket hellokitty (moahahah) eller at du driver med oppdrett av struts! :)

Jeg har så mye i skapet jeg at jeg måtte få meg et "walk in closet " begynner med det som synker lettet inn og innen et år vil du tro at jeg er et menneske med mange personeligheter ;) Gled deg.......not!

Men tråden ble enda lengere da.....skulle bare se hvor mage som følger med :)

Da er vi to! Utmattet hele dagen. Gleder meg til Juni. Da vanker det en annen type sliten.

Jeg har ikke lyst til å stå opp, men om jeg blir liggende i senga etter å ha våkna så hoster og nyser jeg så mye at det ikke blir et sekunds søvn uansett.. og så holder jeg på å tisse på meg hver gang, er en hel jobb å knipe igjen på de verste nysene.. :-P

Har hvilt siden jeg skrev sist, mamma og ungene er på vei ut på lekeplassen høres det ut som:p

hehehehe : P

Er så morro at det ble suksess med denne tråden :D

Vi skal til gamlebyn i fr.stad i dag å rusle rundt å kjøpe is og kos :D

Er så koselig å gå rundt der. masse gamle byggninger ol :D

Her har ungene blitt henta av tanten og søskenbarnet og er med de og onkelen sin på tur:) de koser seg virkelig når vi er hjemme på besøk:)

Vi er på besøk hos "gommo" og "bestefar" ( Svigerfar og dama hans) nå. Der koser lillemor seg gruuuuuuuulig.

Back
Topp