Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg er velkommen selv om det ble barn på naturmåten til sluttSkulle ikke underforumet være for IVF foreldre? Eller for alle som har prøvd lenge?
Jeg vet ikke hvordan dere har tenkt å gjøre det i denne gruppenHåper jeg er velkommen selv om det ble barn på naturmåten til slutt![]()
Det er du i hvert fall!!Håper jeg er velkommen selv om det ble barn på naturmåten til slutt![]()
Håper jeg er velkommen selv om det ble barn på naturmåten til slutt [emoji5]
Håper jeg er velkommen selv om det ble barn på naturmåten til slutt [emoji5]
Ja, jeg og! Har vært igjennom IVF, men fikk det plutselig til selv - og jeg føler jeg ikke hører hjemme noen steder egentlig[emoji17]
Vil ikke gni det inn på assistert og har heller ikke blitt gravid med IVF - men, det har vi vel forum for også eller?
Helt enig!!Syns det ser ut som det nye underforumet vårt er en suksess[emoji4] Endelig et sted som føles mer «hjemme» for alle som er litt mellom de andre forumene[emoji173]️
Syns det ser ut som det nye underforumet vårt er en suksess[emoji4] Endelig et sted som føles mer «hjemme» for alle som er litt mellom de andre forumene[emoji173]️
Å! [emoji3] Ble det ett underforum for oss?
Hvor finner jeg det?
https://forum.babyverden.no/forums/for-oss-med-barn-hvor-veien-var-litt-lang.1570/
[emoji5][emoji5][emoji5][emoji5]