Savner et underforum!

Poppi

Forumet er livet
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Hei!

Ikke meningen å trykke ungen min i ansiktet på dere prøvere, men føler at jeg hører til her inne selv om vi fikk var ønskebaby i fjor. Kunne tenke meg å ha et skravleforum som heter 'for oss som har fått barn med assistert befruktning' eller liknende. Jeg har iallefall ikke lagt den lange reisen bak meg og det er masse jeg gjerne ville skravlet om som ikke helt passer som vanlig tråd her. Noen enige?
 
Hei!

Ikke meningen å trykke ungen min i ansiktet på dere prøvere, men føler at jeg hører til her inne selv om vi fikk var ønskebaby i fjor. Kunne tenke meg å ha et skravleforum som heter 'for oss som har fått barn med assistert befruktning' eller liknende. Jeg har iallefall ikke lagt den lange reisen bak meg og det er masse jeg gjerne ville skravlet om som ikke helt passer som vanlig tråd her. Noen enige?

Ja det hadde vært kjekt med et sånt forum[emoji173]
 
Jaa, veeldig enig!
 
Ja, veldig enig! Selv om vi til slutt klarte det selv, føler jeg det er mye de som ikke har vært igjennom en lang prøveprosess og prøverørsbehandling ikke forstår. Hadde satt stor pris på et sånt underforum :)
 
Støtter denne! Håper dere får støtte blant forumansvarlige.
Men skal det bare være for de som har fått barn med IVF, eller også de som har fått barn etter lang tids prøving, og evt har fått hjelp på andre måter?
 
Det synes jeg også hørtes ut som en god ide!
 
Ja!
 
Ja! :)
 
Så bra at folk er enige. Hvordan foreslår man sånt?
 
Jeg også ønsker det! Vi fikk det jo plutselig til selv etter to mislykkede ivf, men føler jeg ikke hører til noen steder! Vil ikke gni det inn her inne [emoji17]

Hvis det var sånn du mente da? Eller bAre for IVFere?

Nei om man går gått gjennom assistert befruktning så hører man vel til der da :)
 
Det underforumet høresut som en svært god ide! Det ble jo ikke IVF-baby på oss heller, mirakuløst nok, men jeg føler jo en tilhørlighet her som jeg ikke kan gjenskape noen annen plass.

IVF eller ei, veien var lang og hun er definitivt et ønskebarn ❤️
 
Høres veldig bra ut. :D

Kunne jo hete "Vi som har fått ønskebarn" eller noe, så passer det for alle assistert-jentene uavhengig av hvordan barnet til slutt ble unnfanget? :)
 
Enig! [emoji3] håper det blir en slik undergruppe (syns også kanskje den skal være skjult?)
 
Back
Topp