savner du mannen din?

Miriamsmams

Glad i forumet
Når han er av gårde på jobb eller annet? eller syns du det er litt greit å være litt fra hverandre ?

Jeg må si jeg savner han hele tiden[:(]

Savner han hele tiden, selv om jeg av og til synes det er godt å være litt alene. Vi er begge litt slik at vi har det best når vi er mye sammen og ikke fra hverandre.

Jeg gjorde det mens jeg var gravid. Jeg satt å hulket bare han dro på butikken. Nå kjenner jeg at det er litt godt å være alene, men jeg savner han jo når vi blir borte fra hverandre over lengre tid. [:)] Er bare ikke så hysterisk som jeg var før [8D]

jeg sitter på jobben og bare tenker på han.. savner så mye. neon ganger tenker jeg  er dette normalt. ahah

jeg savner han ja, selv om det er godt å være alene av og til..Men mest savner jeg han[:)]

Jeg savner han alltid. Han synes det er helt avgjørende å være litt fra hverandre[:D]

Er jeg hjemme på dagtid, så merker jeg at jeg savner han.. Men så snart ungen er i seng, og jeg får tv'n, kvelden og dataen for meg selv, så koser jeg meg max. Men det varierer veldig da.. Jeg har ikke opplevd å savne en mann på denne måten før da.. Det skal sies [:)]

Nei...[8D]
Men nå jobber bare gubben 8 timers skift da, hehe.. Så får
ikke så god tid på meg til å savne ham[8D]

Vi har ikke vært borte fra hverandre mer enn 1 natt før, så jeg vet ikke
hvordan det ville vært.

Har ikke tid å savne ham.. Han er ute 3 uker i slengen og jeg er hjemme med 3 barn og i full jobb..

Jeg har blitt ganske vant til at han er mye borte pga håndballen, men jeg savner han selvom det er godt med litt alenetid også[:)]

Savner han når han ikke er her ja, går greit å være fra hverandre litt, men liker best å være sammen

Savner han alltid når vi er fra hverandre.. Bruker å si til han at det beste me at han er borte er at det alltid er så godt å se han igjen!

Savner han alltid selv om han bare er uten små turer

Ja, gjør vel i grunn det til vanlig. Men nå som jeg er gravid er det ekstremt mye savn! Blir ute av meg hvis han bare skal sjekke posten :P

ORIGINAL: *Tessa*

jeg savner han ja, selv om det er godt å være alene av og til..Men mest savner jeg han[:)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Savner han alltid når vi er fra hverandre.. Bruker å si til han at det beste me at han er borte er at det alltid er så godt å se han igjen!

Enig! [:)]

Savner han alltid og det er alltid så godt å se han igjen - om han er borte i mange timer eller noen få eller hva det er. Men jeg liker å den tiden og. Være litt borte fra han. Mihi.

Back
Topp