savner du mannen din?

Noen dager kan jeg savne han bare han er på butikken. Og jeg savner han veldig fort om vi er litt fra hverandre

ORIGINAL: wiccania

eh nei...
savner han over hodet ikke...

skulel faktisk ønske jeg hadde ennå mer tid alene ...

jeg er sær [8|]

Har det som deg, og vet om flere som også har det sånn.  Tror ikke du er sær... noen trenger vel bare litt mer alenetid enn andre for å fungere godt i et forhold

Ja jeg savner ham hvis han er borte mer enn en dag.... Nå er han på hjemstedet vårt og jobber i romjula, mens jeg og barna er hos foreldrene mine, så nå savner jeg ham veldig....

Ja takk, begge deler. Savner han masse når han er borte i jobb + at det av og til er litt godt å være fra hverandre og. Beste er jo hvis jeg kan ha barnefri også, hihi.

ORIGINAL: wiccania

eh nei...
savner han over hodet ikke...

skulel faktisk ønske jeg hadde ennå mer tid alene ...

jeg er sær [8|]

Savner han hele tiden! Noen ganger mer enn andre ganger.
Det verste er når han har seinvakt, da begynner han 16 og slutter 22. Er ikke mye vi ser til hverandre da. Men selv om jeg savner han så har jeg blitt så vant til det. Må jo få til å gjøre andre ting enn å bare sitte å teke på han og ønske at han var sammen med meg [8D]

Både ja og nei. Men er alltid like godt og se han igjen enten han bare har vært på butikken eller på jobb[:)]

Jeg liker egentlig godt å vere alene inn i mellom.

Men klart jeg savner sambo om han har vert borte en stund.

Han jobbet i nordsjøen noen år og jeg synst det gikk helt fint. Savnet han med en gang han dro, og gledet meg til han kom hjem, men synst det var helt greit å vere hjemme alene i 2 uker.

Det kan være litt begge deler[8D]
Noen ganger syns jeg det er heeelt grusomt og andre ganger heeeelt fantastisk !!

ORIGINAL: Puskinella

Jeg gjorde det mens jeg var gravid. Jeg satt å hulket bare han dro på butikken. Nå kjenner jeg at det er litt godt å være alene, men jeg savner han jo når vi blir borte fra hverandre over lengre tid. [:)] Er bare ikke så hysterisk som jeg var før [8D]

Begge deler.
Synes det er UTROLIG deilig med en kveld for meg selv fra tid til annen.
Men dersom han er borte litt lenger, så savner jeg ham veldig.

Nei, men så er han alltid borte alt fra 3 uker til 6 mnd..og jeg trives i mitt eget selskap[8D] så er liksom vant til å være alene... savner han mot slutten av lange perioder da

Back
Topp