savner du mannen din?

Han drar til Danmark i neste uke og skal være borte en stund, så kommer til å savne han veldig ja!

ORIGINAL: gull nr2*2011

Synes jobb er greit, men savner han veldig om han ikke kan sove hjemme!

sambo jobber i nordsjøen, 2 uker borte å 4 uker hjemme.
syns igrunn det er himla greit æ [8D]
første uka er det godt å bare være meg å lillemor, men den siste uka savner jeg han masse [:)]

ORIGINAL: Rada

Savner han hele tiden, selv om jeg av og til synes det er godt å være litt alene. Vi er begge litt slik at vi har det best når vi er mye sammen og ikke fra hverandre.

Sign

jaaaaaa..
han reiser på båt og er vekke en mnd,hjemme en mnd.
den første uka alene er laaaang,men så går det greit..
den mnd han er hjemme går aaaalt for fort! [;)]

fint å savne litt,men kunne vært litt mer hjemme [8D]

Savner og savner veit ikke jeg.
Er blitt så vant med at han er mye borte så det går greit. Men noen ganger så savner jeg han litt da.
Nå har vi vært sammen i 14 år da.
I starten savnet jeg han mere for å si det sånn.

jeg trenger ikke ha ham ved min side og holde meg i hånden... så når han er i nordsjøen i 2 uker så går det veldig fint=)

Jeg savner han når han er borte og syns det er tortur når han jobber mange lange dager etter hverandre[&o] tror aldri jeg kommer til å like å ha tid uten han..etter 7 år sammen savner jeg han like mye uansett[:)]

Ikke bare etter noen timer på jobb liksom, men om han er borte på kvelden eller over natten så savner jeg ham ja! Rart å legge seg i tom seng eller bare vite at han ikke er i huset når han vanligvis bruker å være der.

I kveld begnner de varetelling på jobben hans og han blir veldig sen hjem, så da blir det en lang dag for meg også! [:(]

ORIGINAL: LillianneLie

Nå når jeg er hjemme, savner jeg han[:(][:)] Gleder meg hvertfall veldig til han kommer hjem![:)]

Går helt greit å være litt fra hverandre

når han begynte å jobbe lange vakter slik som nå savnet jeg ham veldig. Kunne komme noen tårer om natten når han var borte. Men nå bryr jeg meg ikke lenger...

ORIGINAL: *Tessa*

jeg savner han ja, selv om det er godt å være alene av og til..Men mest savner jeg han[:)]

når han er borte i helgene savner jeg han mest...
men nå har han nesten ikke reist noe siden i høst, å tror det blir en stund til han reiser noe igjenn...
håper jeg vertfall[8D]

når han bare er borte i ukene så har jeg så mye annet å drive med, jobb, venner, trening, leking, rydding og vasking så når det er kveld så er jeg i drømmeland, har ikke så mye tid til å savne han da...

Aboslutt ikke! Syns det er herlig når han er borte[:)] Nå jobber han hjemme en del og da blir vi lei av hverandre. Derfor herlig å være uten han også.

Ja jeg savner han når han er borte på jobb. Her så bor han borte i uka og er kun hjemme i helgene, er også enkelte helger han ikke får kommet hjem også

savner han ikke så mye når han er på jobb, er værre når han er borte på gutteturer og om han sover borte etter en fuktig kveld på byen...

eh nei...
savner han over hodet ikke...

skulel faktisk ønske jeg hadde ennå mer tid alene ...

jeg er sær [8|]

Her har mannengått hjemme i snart 3 år, og med den jobben jeg har, så er han som oftest med meg.
Så jeg kjenner det skal bli veldig godt når han drar på båten over nytt år. Da blir han borte i 1 mnd. Jobber skift, så 1 mnd ombord og 1 mnd hjemme.
Skal faktisk bli godt å kunne savne han igjen.
Føler vell egentlig at forholdet holder på å ta knekken på oss, siden vi er så mye sammen.

Jeg er veldig selvstendig av meg, og savner han- Men går ikke konstant rundt og tenker på det og synes det er godt åvære alene.

Back
Topp