Idamor87
Betatt av forumet
Var du moden fra før?Jeg startet rett på gel pga tidligere ks. Fra gel til baby tok det 17 timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du moden fra før?Jeg startet rett på gel pga tidligere ks. Fra gel til baby tok det 17 timer![]()
Hvordan utviklet det seg?Jeg startet også rett på gel![]()
Ja, for du blir ikke sendt hjem når de har gitt deg gel? Har du blitt strippet også? Håper det kommer igang for deg snart!Takk alle sammen
Ja ble rett på gel.. På Kongsvinger er jeg.. Får ny dose gel i morgen hvis det ikke skjer no mer i dag..
Ligger med ny registrering på nå![]()
Var du moden fra før?![]()
Nei må være her hele tiden...Ja, for du blir ikke sendt hjem når de har gitt deg gel? Har du blitt strippet også? Håper det kommer igang for deg snart!![]()
Åkeei.. Hvor mange doser gel fikk du?Nope! Ble satt i gang pga lite fostervann.
Åkeei.. Hvor mange doser gel fikk du?
Dette her tror jeg ikke har noen virkning på meg... Hehe!
Det tok lang tid! Etter 6 timer hadde jeg rier, men de var ikke effektive nok til å gi meg åpning så fikk ny dose. Så etter 6 timer hadde jeg fortsatt kun 2-3 cm og tykk livmorhals. Så tredje runde, ingen utvikling også fikk jeg drypp og da ble riene utrolig sterke, kom i ett sett og barnet i magen ble sliten. Lang prosess! Hvordan går det med deg nå?Hvordan utviklet det seg?![]()
Jeg fikk ikke ny dose i går pga at jeg hadde keisersnitt forrige svangerskap..Det tok lang tid! Etter 6 timer hadde jeg rier, men de var ikke effektive nok til å gi meg åpning så fikk ny dose. Så etter 6 timer hadde jeg fortsatt kun 2-3 cm og tykk livmorhals. Så tredje runde, ingen utvikling også fikk jeg drypp og da ble riene utrolig sterke, kom i ett sett og barnet i magen ble sliten. Lang prosess! Hvordan går det med deg nå?