Satt i gang!

Idamor87

Betatt av forumet
Da er jeg innlagt og satt i gang med modningsgel. Ble vel satt inn halv ti tiden ca..
En del murringer og modningsrier nå, men det var helt umodent, så dette kan ta tid..

Slimproppen gikk for ca 3 uker siden, og da hadde jeg en del rier og var inn føden en tur, før det stoppet helt opp.

Har termin i morgen, men ble satt i gang i dag pga lite liv og lite fostervann..
Så snart er lille jenta ute av magen :)

Så spennende!!! Masse lykke til :)

Masse lykke til. Blir spennede å se hvor lang tid det tar før hun er ute. Håper du slipper å bruke alt for lang tid:)

Dette blir spennende. Håper du slipper å sitte lenge med modningsrier før det er skikkelig igang. Masse lykke til :-)

sniker fra februar lykke til og håper at det ikke tar så veldig lang tid for deg :D

Lykke til !! Spennende tid/timer du har foran deg nå :)

Takk alle sammen:)

Så du starter med gel selv om det er helt umodent? På Ahus er det ballongkateter først, deretter gel som er prosedyre. Ønsker deg all lykke til. Ble selv strippet idag, og settes igang i morra. Spent. :-)
Ja ble rett på gel.. På Kongsvinger er jeg.. Får ny dose gel i morgen hvis det ikke skjer no mer i dag..
Ligger med ny registrering på nå :)

Så du starter med gel selv om det er helt umodent? På Ahus er det ballongkateter først, deretter gel som er prosedyre. Ønsker deg all lykke til. Ble selv strippet idag, og settes igang i morra. Spent. :-)
Jeg startet også rett på gel :)

Jeg startet rett på gel pga tidligere ks. Fra gel til baby tok det 17 timer:-)

Back
Topp