Satt i gang!

Takk alle sammen:)

Ja ble rett på gel.. På Kongsvinger er jeg.. Får ny dose gel i morgen hvis det ikke skjer no mer i dag..
Ligger med ny registrering på nå :)
Ja, for du blir ikke sendt hjem når de har gitt deg gel? Har du blitt strippet også? Håper det kommer igang for deg snart! :)

Ja, for du blir ikke sendt hjem når de har gitt deg gel? Har du blitt strippet også? Håper det kommer igang for deg snart! :)
Nei må være her hele tiden...
Men får ikke ny gel før i morgen tidlig.. Har lest at man får ny etter 6 timer..

Riene har dabbet av en del, og føler jeg er like langt som når jeg kom i dag tidlig....

Hvordan utviklet det seg? :)
Det tok lang tid! Etter 6 timer hadde jeg rier, men de var ikke effektive nok til å gi meg åpning så fikk ny dose. Så etter 6 timer hadde jeg fortsatt kun 2-3 cm og tykk livmorhals. Så tredje runde, ingen utvikling også fikk jeg drypp og da ble riene utrolig sterke, kom i ett sett og barnet i magen ble sliten. Lang prosess! Hvordan går det med deg nå?

Det tok lang tid! Etter 6 timer hadde jeg rier, men de var ikke effektive nok til å gi meg åpning så fikk ny dose. Så etter 6 timer hadde jeg fortsatt kun 2-3 cm og tykk livmorhals. Så tredje runde, ingen utvikling også fikk jeg drypp og da ble riene utrolig sterke, kom i ett sett og barnet i magen ble sliten. Lang prosess! Hvordan går det med deg nå?
Jeg fikk ikke ny dose i går pga at jeg hadde keisersnitt forrige svangerskap..
Skjedde ikke mye i går, bare svake rier utover kvelden/natta..

I dag tidlig var det 2 cm åpning, myk og sentrert livmorhals.
Ble strippa litt skikkelig og satt ny og sterkere gel...
Har veldig vonde murringer, men ikke skikkelig rier enda.. Så dette tar tid ja! ;)

Back
Topp