Sannsynligvis MA

Kallenavnet2018

Betatt av forumet
Da forlater eg dokke.. Har nok hatt en MA, skulla vært 11+2, men tidlig UL viste faktisk ingenting.. :((de hadde kun utvendig UL) kun en bittebitte liten prikk, men ho var veldig usikker på ka det var eller kunne ha vært. Har ikkje hatt mykje symptom, og heile tida vært skeptisk til at eg faktisk var gravid, men overbevist meg gang på gang at 4 positive tester, "mensen"-pupper og treig mage kunne være nok tegn og burde være glad eg har sluppe kvalmen. Har heller ikke hatt noen blødninger og heller ikkje hatt vondt. Så det kom litt som en overaskelse, men likavel hatr dinna følelsen på at noke ikkje stemte.Videre til lege imorgen og gynekolog for å finne ut meir imorga. Har ikkje vært noke aktiv i den grad å ha bidratt med så mykje her inne, men det har vært veldig mykje godt å lese her inne for ei nysjerring førstegangsgravid. Lykke til videre resten av dere :)

Last edited:
Føler med deg :Heartred opplevde akkurat det samme selv i dag.. En fattig trøst akkurat no, men viktig å tenke på det som er positivt. Og det er jo at no vet du hvertfall at du kan bli gravid :Heartred og etter en MA/SA skal det være lettere å bli gravid igjen :shy: hjelper hvertfall meg og tenke slik. Mange gode klemmer til deg :Heartred

Trist å høre men lykke til og håper en ny spire sitter raskt !!

Så trist :( Lykke til neste gang ♡ Sender deg en god klem ♡♡

Off, så utrolig trist :( Men litt rart at de ikke også tok innvendig..? Eller? Føler virkelig med deg, det er tøft å miste.. Og du som var kommet så langt! :(

Tusen takk alle sammen! :Heartpink
der jeg var idag hadde ikkje innvendig UL, så det får eg nok imorga.
Veldig trist å miste ja :/ hadde jo tenkt ut så mange foskjellige måter å avsløre hemmeligheten vår! håper bare at det blir ordning på det raskt! Som nevnt ovenfor her også, er det iallefall positivt at eg iallefall har vært gravid :) klem tilbake til alle sammen!

Så trist. Sender en go klem:Heartred

Huff forferdelig trist :(
Vet hvordan du har det og ønsker dwg masse lykke til videre!

Huff så trist. Var igjennom det samme i desember :/ Sender store klemmer og håper spiren sitter raskt igjen!

Veldig trist. Blir dog glad over at du ser det positive i at du i det minste vet du kan bli gravid. Da er det stor sannsynlighet for at du blir gravid igjen, og neste gang sitter spira :)

Back
Topp