Kallenavnet2018
Betatt av forumet
Da forlater eg dokke.. Har nok hatt en MA, skulla vært 11+2, men tidlig UL viste faktisk ingenting..
(de hadde kun utvendig UL) kun en bittebitte liten prikk, men ho var veldig usikker på ka det var eller kunne ha vært. Har ikkje hatt mykje symptom, og heile tida vært skeptisk til at eg faktisk var gravid, men overbevist meg gang på gang at 4 positive tester, "mensen"-pupper og treig mage kunne være nok tegn og burde være glad eg har sluppe kvalmen. Har heller ikke hatt noen blødninger og heller ikkje hatt vondt. Så det kom litt som en overaskelse, men likavel hatr dinna følelsen på at noke ikkje stemte.Videre til lege imorgen og gynekolog for å finne ut meir imorga. Har ikkje vært noke aktiv i den grad å ha bidratt med så mykje her inne, men det har vært veldig mykje godt å lese her inne for ei nysjerring førstegangsgravid. Lykke til videre resten av dere 
Last edited:
opplevde akkurat det samme selv i dag.. En fattig trøst akkurat no, men viktig å tenke på det som er positivt. Og det er jo at no vet du hvertfall at du kan bli gravid
hjelper hvertfall meg og tenke slik. Mange gode klemmer til deg