Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å uff da. Krysser fingrene for at det bare var uskyldig blødning11,7%....men jeg begynte å blø i går..i dag er det bare brunt som har kommet. Redd det er begynnelsen av en SA![]()

11,7%....men jeg begynte å blø i går..i dag er det bare brunt som har kommet. Redd det er begynnelsen av en SA![]()
Har ikke kommet noe som helst i dag. Så har et lite håp om at det var en uskyldig blødning. Får svar på tirsdag.Åneihvordan går det idag?
11,7%....men jeg begynte å blø i går..i dag er det bare brunt som har kommet. Redd det er begynnelsen av en SA![]()
Hadde slik en opplevelse for to uker sidenHar ikke kommet noe som helst i dag. Så har et lite håp om at det var en uskyldig blødning. Får svar på tirsdag.
Tusen takk for at du deler!! Vi hadde sex om morningen..var ganske forsiktig, og blødningen startet fem timer senere.Hadde slik en opplevelse for to uker sidenalt gikk strålende , er 10+2 i dag,dette var ett døgn etter sex btw. Men det er vist vanlig å blø litt, men man får jo en dårlig følelse :/ krysser fingrer og tær for deg at det går fint
![]()