Ønskemamma2022
Glad i forumet
Helt sikkert det tenker jegTusen takk for at du deler!! Vi hadde sex om morningen..var ganske forsiktig, og blødningen startet fem timer senere.
Blødde du mye btw??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sikkert det tenker jegTusen takk for at du deler!! Vi hadde sex om morningen..var ganske forsiktig, og blødningen startet fem timer senere.
Blødde litt på og av i to timer. Ikke så ekstremt mye, ikke som vanlig mensen. Men måtte bruke truseinnlegg. Det begynte som en boble av blod som sprakk..rant gjennom trusen.. fikk helt panikk. Kom litt brunt dagen etter, de to siste dagene har det ikke komt noe som helst.Helt sikkert det tenker jegjeg merket litt mensmurring eller merket at livmortappen var øm noen timer før blødning. Og på sjekk så hun at jeg var litt lettblødende fra tappen, så måtte vente med sex noen dager bare og har gått fint siden
vis det blir litt for villt merker jeg bare vondter på tappen men ikke blødd noe mer. Det at det er gått over til brunlig utflod sa de på legevakten at var ett bra tegn (etter en blødning med friskt blod
)
Blødde du mye btw??
Samme her, bare jeg våknet til blod i trusa, kom ikke noe i senga men dekket liksom truse delen forran. Og rant litt ned bena da jeg reiste meg på toalettet , ellers ingentingBlødde litt på og av i to timer. Ikke så ekstremt mye, ikke som vanlig mensen. Men måtte bruke truseinnlegg. Det begynte som en boble av blod som sprakk..rant gjennom trusen.. fikk helt panikk. Kom litt brunt dagen etter, de to siste dagene har det ikke komt noe som helst.
Jeg tør ikke å kjenne på livmorstappen
Var det mye som kom hos deg? Hvor lenge varte det?
Blir litt mer avslappet av å lese detSamme her, bare jeg våknet til blod i trusa, kom ikke noe i senga men dekket liksom truse delen forran. Og rant litt ned bena da jeg reiste meg på toalettet , ellers ingentingså kan jo sammenlignes med deg
![]()
Blir litt mer avslappet av å lese detLitt mer optimistisk til resultatet i morgen
![]()
Takk!Krysser fingrene for at lille spiren din har det godt[emoji171] oppdater oss i morgen da
Det skal jeg Hadde slik en opplevelse for to uker sidenalt gikk strålende , er 10+2 i dag,dette var ett døgn etter sex btw. Men det er vist vanlig å blø litt, men man får jo en dårlig følelse :/ krysser fingrer og tær for deg at det går fint
![]()