Sannsynligheten for SA dag for dag

Tusen takk for at du deler!! Vi hadde sex om morningen..var ganske forsiktig, og blødningen startet fem timer senere.
Helt sikkert det tenker jeg ;) jeg merket litt mensmurring eller merket at livmortappen var øm noen timer før blødning. Og på sjekk så hun at jeg var litt lettblødende fra tappen, så måtte vente med sex noen dager bare og har gått fint siden :) vis det blir litt for villt merker jeg bare vondter på tappen men ikke blødd noe mer. Det at det er gått over til brunlig utflod sa de på legevakten at var ett bra tegn (etter en blødning med friskt blod :) )

Blødde du mye btw??

Helt sikkert det tenker jeg ;) jeg merket litt mensmurring eller merket at livmortappen var øm noen timer før blødning. Og på sjekk så hun at jeg var litt lettblødende fra tappen, så måtte vente med sex noen dager bare og har gått fint siden :) vis det blir litt for villt merker jeg bare vondter på tappen men ikke blødd noe mer. Det at det er gått over til brunlig utflod sa de på legevakten at var ett bra tegn (etter en blødning med friskt blod :) )

Blødde du mye btw??
Blødde litt på og av i to timer. Ikke så ekstremt mye, ikke som vanlig mensen. Men måtte bruke truseinnlegg. Det begynte som en boble av blod som sprakk..rant gjennom trusen.. fikk helt panikk. Kom litt brunt dagen etter, de to siste dagene har det ikke komt noe som helst.
Jeg tør ikke å kjenne på livmorstappen :P
Var det mye som kom hos deg? Hvor lenge varte det?

Blødde litt på og av i to timer. Ikke så ekstremt mye, ikke som vanlig mensen. Men måtte bruke truseinnlegg. Det begynte som en boble av blod som sprakk..rant gjennom trusen.. fikk helt panikk. Kom litt brunt dagen etter, de to siste dagene har det ikke komt noe som helst.
Jeg tør ikke å kjenne på livmorstappen :p
Var det mye som kom hos deg? Hvor lenge varte det?
Samme her, bare jeg våknet til blod i trusa, kom ikke noe i senga men dekket liksom truse delen forran. Og rant litt ned bena da jeg reiste meg på toalettet , ellers ingenting :) så kan jo sammenlignes med deg ;)

Samme her, bare jeg våknet til blod i trusa, kom ikke noe i senga men dekket liksom truse delen forran. Og rant litt ned bena da jeg reiste meg på toalettet , ellers ingenting :) så kan jo sammenlignes med deg ;)
Blir litt mer avslappet av å lese det :) Litt mer optimistisk til resultatet i morgen :)

På fredag var hcg'en på 5666, i dag er den 16240 :) Så det ser ut som at alt er bra tross blødningen :D Tul 12.mai, håper å få se et bankende hjerte da. Klarer ikke å tro at alt er bra før jeg har sett hjertet dunke.

Hadde slik en opplevelse for to uker siden :) alt gikk strålende , er 10+2 i dag,dette var ett døgn etter sex btw. Men det er vist vanlig å blø litt, men man får jo en dårlig følelse :/ krysser fingrer og tær for deg at det går fint :)

Godt å lese at det har gått bra med dere etter litt blod! Blir jo så redd vettu! Er vel pga sexen da, siden det går over nesten fortere enn det kom!

8,4% :)

6,6%

Back
Topp