Sannsynligheten for SA dag for dag

http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=04&d=05&y=17

Jeg stjal denne fra et annet terminforum, da jeg synes det kan være fint å se hvordan sannsynligheten for SA synker for hver dag :)

(LMP er Last Menstrual Period og om du ikke har 28 dager syklus må du legge inn en dato noen dager før/etter for å få riktig antall uker og dager med datoen i dag).

Nice! Så godt å se. Så kan man jo regne inn andre faktorer som alder og om det var planlagt (så man unngikk alkohol og tok folat da man prøvde). Når jeg gjør det vil sannsynligheten bli enda mindre :)

Nice! Så godt å se. Så kan man jo regne inn andre faktorer som alder og om det var planlagt (så man unngikk alkohol og tok folat da man prøvde). Når jeg gjør det vil sannsynligheten bli enda mindre :)

Hvor gjør du det?:)

Henger meg ikke så veldig opp i tallet som står, mer nedgangen ;) ;) Det er det som er så deilig å se at det går nedover:D

4,3% :)

15,8%

Back
Topp