i disse lete etter tegn-tider: er leamus i overleppa et tegn på at noe på gang? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i disse lete etter tegn-tider: er leamus i overleppa et tegn på at noe på gang?![]()
Haha... Mente selvfølgelig "overleppa" der nede jaSpørs hvilken leppe??Neida..
HahaHehehe!!fikk meg en god latter nå, jeg tenkte nemlig det samme for noen uker siden
Nei, men kanskje et tegn på at du leter etter tegn?![]()
Ja. Kanskje vi blir så lei av å lete etter tegn etterhvert at vi ikke tar rier som tegn en gangHahaha tenkte det sammeikke overleppa men underleppa
tihi
Nei min pjokk bare lurer meg så her er kun skikkelige rier tatt som tegn nå![]()
HahahahaSpørs hvilken leppe??Neida..
Ja, jeg mente den i fjeset egentlig ja.. Bare for å sette på spissen det der med hvor rar en blir av å lete etter tegn... Vurderte å Google om det var et tegn, men "tok meg i det" ;-)Jeg trodde faktisk du mente overleppa i fjeset, så kunne ikke skjønne hva slags sammenheng det skulle hahehehe
Åja, haha nå har jeg misforstått den der frem og tilbake tre ganger eller noe med hvilken du egentlig menteJa, jeg mente den i fjeset egentlig ja.. Bare for å sette på spissen det der med hvor rar en blir av å lete etter tegn... Vurderte å Google om det var et tegn, men "tok meg i det" ;-)
Hahaha ja det skulle tatt seg utJa. Kanskje vi blir så lei av å lete etter tegn etterhvert at vi ikke tar rier som tegn en gang![]()
Hahaha ja det skulle tatt seg uthehe
Bør kanskje ta vannavgang som tegn også...Hahaha tenkte det sammeikke overleppa men underleppa
tihi
Nei min pjokk bare lurer meg så her er kun skikkelige rier tatt som tegn nå![]()
Ka det åBør kanskje ta vannavgang som tegn også...![]()
Vannet gikk når jeg var på do sist med meg også.. Det var litt snodig men ganske praktisk daKa det åmen siden mini sitter så langt ned i bekkenet så vill det vell ikke komme så mye
hvertfall kjente jeg det aldri med eldste
Med minsta trodde jeg bare jeg tissethaha var på do
heldigvis kom riene med en gang etterpå
![]()
Set var veldig praktiskVannet gikk når jeg var på do sist med meg også.. Det var litt snodig men ganske praktisk da![]()
Haha ha! ! Trodde det jeg og!!Jeg trodde faktisk du mente overleppa i fjeset, så kunne ikke skjønne hva slags sammenheng det skulle hahehehe
Skulle fram til at det er blitt mer hovent fra igår til i dag.Oppdaget i dusjen at man e blitt mer hoven nedentil, at alt liksom har fått mere fylde..hehe...ont er det om jeg ligger,sitter eller står. Flere som har d sånn ? Ellers mye murring og kynnere.