Sannsynlige tegn..

Hehehe!! :D fikk meg en god latter nå, jeg tenkte nemlig det samme for noen uker siden :D

Nei, men kanskje et tegn på at du leter etter tegn? :p
Haha :D Så komisk! Og ja, er helt klart en tegn-leter for tiden! Hva ellers skal en finne på like før fødsel liksom :p

Jeg trodde faktisk du mente overleppa i fjeset, så kunne ikke skjønne hva slags sammenheng det skulle ha:P hehehe

Jeg trodde faktisk du mente overleppa i fjeset, så kunne ikke skjønne hva slags sammenheng det skulle ha:p hehehe
Ja, jeg mente den i fjeset egentlig ja.. Bare for å sette på spissen det der med hvor rar en blir av å lete etter tegn... Vurderte å Google om det var et tegn, men "tok meg i det" ;-)

Ja, jeg mente den i fjeset egentlig ja.. Bare for å sette på spissen det der med hvor rar en blir av å lete etter tegn... Vurderte å Google om det var et tegn, men "tok meg i det" ;-)
Åja, haha nå har jeg misforstått den der frem og tilbake tre ganger eller noe med hvilken du egentlig mente:P hehe. Nei vil ikke tro det har noen sammenheng dessverre:( :p

Bør kanskje ta vannavgang som tegn også... ;)
Ka det å :) men siden mini sitter så langt ned i bekkenet så vill det vell ikke komme så mye :) hvertfall kjente jeg det aldri med eldste :)
Med minsta trodde jeg bare jeg tisset :p haha var på do :p heldigvis kom riene med en gang etterpå :)

Ka det å :) men siden mini sitter så langt ned i bekkenet så vill det vell ikke komme så mye :) hvertfall kjente jeg det aldri med eldste :)
Med minsta trodde jeg bare jeg tisset :p haha var på do :p heldigvis kom riene med en gang etterpå :)
Vannet gikk når jeg var på do sist med meg også.. Det var litt snodig men ganske praktisk da ;)

Vannet gikk når jeg var på do sist med meg også.. Det var litt snodig men ganske praktisk da ;)
Set var veldig praktisk :D men det var på natta å jeg var så trøtt at jeg trodde bare jeg tissa ekstra mye :p haha reagerte ikke før riene kom.
Å kom inn på sykehuset å sa der at vannet ikke var gått :p

I dag har jeg fått kommentar på jobben om at fødsel nærmer seg nå og når som helst, for MUNN leppene min var hovne.... Ja ja.

Oppdaget i dusjen at man e blitt mer hoven nedentil, at alt liksom har fått mere fylde..hehe...ont er det om jeg ligger,sitter eller står. Flere som har d sånn ? Ellers mye murring og kynnere.

Oppdaget i dusjen at man e blitt mer hoven nedentil, at alt liksom har fått mere fylde..hehe...ont er det om jeg ligger,sitter eller står. Flere som har d sånn ? Ellers mye murring og kynnere.
Skulle fram til at det er blitt mer hovent fra igår til i dag.

Back
Topp