Sandwichs dagbok

Jeg tipper at jeg feks kan få onsdag eller torsdag tidlig på dagen om jeg spør nå ;D jeg drar avgårde før jul på torsdag nemlig! Men da blir det nok uten samboer og det er jeg liiitt skeptisk til også. Nei, what to do :p. Jeg vil jo egentlig se!

Jeg hadde gjort det! Jeg tok mange runder med emg selv når jeg skulle gå uten ul fra 9+5 til 12+5, tok motet til meg og ringte etter noen dager og veldig glad jeg gjorde det ❤️ ble bare møtt med forståelse og beskjed om å ringe istedenfor å gå og kverne med tankene! En ul alene går fint, han får jo vært med på de andre ❤️ du får filme så han kan se (jeg filmer forresten alltid under ul så jeg kan se etterpå :shy:)
 
Jeg hadde gjort det! Jeg tok mange runder med emg selv når jeg skulle gå uten ul fra 9+5 til 12+5, tok motet til meg og ringte etter noen dager og veldig glad jeg gjorde det ❤️ ble bare møtt med forståelse og beskjed om å ringe istedenfor å gå og kverne med tankene! En ul alene går fint, han får jo vært med på de andre ❤️ du får filme så han kan se (jeg filmer forresten alltid under ul så jeg kan se etterpå :shy:)
Sant det. Ja, eneste ulempen med å dra alene er hvis det er noe gærent, det var sånn jeg fant ut at det var MA. Så det sitter litt i :p men ja. Jeg ender sikkert med å bestille en, hehe.
 
Sant det. Ja, eneste ulempen med å dra alene er hvis det er noe gærent, det var sånn jeg fant ut at det var MA. Så det sitter litt i :p men ja. Jeg ender sikkert med å bestille en, hehe.

Ja, det er ikke godt å få spnn beskjed alene❤️ men denne gangen skal det gå bra!!
 
Uff. Må bare dele dette.
Pappa er jo kjempesyk, som noen av dere sikkert har fått med dere. Dette blir siste jula hans. Vi har veldig lite familie på hans side av familien. Tanta og onkelen min har avlyst en tur de skulle på sammen med hennes familie pga pappas sykdom (de er veldig mange som feirer sammen på den siden, bytter på annethvert år hvem som har jula). Jeg bare tok det for gitt at vi skulle feire med dem, at de ble hjemme for å ha julaften med pappa. Men nei? For det skal alle de andre de egentlig skulle på tur med og da blir det litt voldsomt for pappa? Så vi blir tre stykker da, også har jeg bedt samboeren min feire med oss for det er viktig for meg (selv om det sitter langt inne å be han om å ikke feire med hans egne foreldre..).
Bare syns det var så... Stusselig?! :/
 
Uff. Må bare dele dette.
Pappa er jo kjempesyk, som noen av dere sikkert har fått med dere. Dette blir siste jula hans. Vi har veldig lite familie på hans side av familien. Tanta og onkelen min har avlyst en tur de skulle på sammen med hennes familie pga pappas sykdom (de er veldig mange som feirer sammen på den siden, bytter på annethvert år hvem som har jula). Jeg bare tok det for gitt at vi skulle feire med dem, at de ble hjemme for å ha julaften med pappa. Men nei? For det skal alle de andre de egentlig skulle på tur med og da blir det litt voldsomt for pappa? Så vi blir tre stykker da, også har jeg bedt samboeren min feire med oss for det er viktig for meg (selv om det sitter langt inne å be han om å ikke feire med hans egne foreldre..).
Bare syns det var så... Stusselig?! :/
Huff, ja, skjønner godt at du føler det sånn :Heartred Man vil jo bare at alle andre også skal være tydelig på hvor viktig han er for dem. Men de mener sikkert godt, og forhåpentligvis får de mye tid sammen med ham resten av jula?
 
Huff, ja, skjønner godt at du føler det sånn :Heartred Man vil jo bare at alle andre også skal være tydelig på hvor viktig han er for dem. Men de mener sikkert godt, og forhåpentligvis får de mye tid sammen med ham resten av jula?
Jeg aner ikke hva de har tenkt. Det er jo julaften som er den mest spesielle dagen. Resten av jula blir jo veldig vanlige dager for hans del, han spiser jo ikke mat feks eller reiser noen steder.. Jaja.

Jeg har fått ny ultralyd på tirsdag :p. Syns det ble lenge å vente til 2. januar.. Må dra alene, men det får bare gå.
 
Lykke til idag ❤️
Takk for det!

Tredje ultralyd idag :hilarious:. Blir jo litt skada av to SA og en MA på ett ÅR - men det er helt nydelig med tette avtaler. Idag var vi hos gynekologen på legesenteret.

8+1, 2 cm og har doblet seg siden forrige uke og alt er som det skal :cat:. Fin plommesekk og hjerterytme.

Nå er det ikke ultralyd før 2.1 (på fertilitetsklinikken), så må bare prøve å puste med magen frem til det. I bunn og grunn skal vel bare det neste skumle da være nakkefold og NIPT!

IMG_20231219_144402.jpg
 
Takk for det!

Tredje ultralyd idag :hilarious:. Blir jo litt skada av to SA og en MA på ett ÅR - men det er helt nydelig med tette avtaler. Idag var vi hos gynekologen på legesenteret.

8+1, 2 cm og har doblet seg siden forrige uke og alt er som det skal :cat:. Fin plommesekk og hjerterytme.

Nå er det ikke ultralyd før 2.1 (på fertilitetsklinikken), så må bare prøve å puste med magen frem til det. I bunn og grunn skal vel bare det neste skumle da være nakkefold og NIPT!

Vis vedlegget 422680

Åhh, så fin liten bamsemums ❤️❤️ dette skal gå bra! Håper du klarer å kose deg i jula nå og plutselig er det nytt år og ny ul!
 
Åhh, så fin liten bamsemums ❤️❤️ dette skal gå bra! Håper du klarer å kose deg i jula nå og plutselig er det nytt år og ny ul!
Takk! Ja, jeg håper det. Syns det er en stor emosjonell påkjenning ass, det tar opp så mye av dagen min å tenke på det her :p.
 
Takk! Ja, jeg håper det. Syns det er en stor emosjonell påkjenning ass, det tar opp så mye av dagen min å tenke på det her :p.

Ja, det gjør det... 1 trimester er tøft!
 
Har i går og i dag kjent på en følelse som ligner på urinveisinfeksjon, men den kjennes litt som at den har noe med Cyclogest å gjøre også. Noen erfaringer med dette? Kommer rett etter jeg har tisset men også nå når jeg satt Cyclogesten. Kjennes ut som den ligger og plager ett eller annet oppi der. Ikke så gira på urinveisinfeksjon i juleferien!
 
Har i går og i dag kjent på en følelse som ligner på urinveisinfeksjon, men den kjennes litt som at den har noe med Cyclogest å gjøre også. Noen erfaringer med dette? Kommer rett etter jeg har tisset men også nå når jeg satt Cyclogesten. Kjennes ut som den ligger og plager ett eller annet oppi der. Ikke så gira på urinveisinfeksjon i juleferien!
Jeg kjenner på samme følelse innimellom! Men tar Cyclogest i stumpen, så aner ikke hva det er. Tenkte kanskje det var pga ting vokser og styrer på inni der? Kjenner det egentlig kun når jeg tisser.
 
Jeg kjenner på samme følelse innimellom! Men tar Cyclogest i stumpen, så aner ikke hva det er. Tenkte kanskje det var pga ting vokser og styrer på inni der? Kjenner det egentlig kun når jeg tisser.
Jeg har landet på at det er ett eller annet med den og ikke urinveisinfeksjon, for jeg kjenner ikke noe ellers, bare rett rundt når jeg går på do og etter jeg har satt den. Drit :p. Tar på godt med glidemiddel så den "gnager" mindre.. Sikkert litt irritert oppi der etter x antall innsett av den!
 
8+4
Våkna med dårlig følelse i dag, kjenner liksom ikke så mye. Prøver å minne meg selv om at det sikkert bare er helt tilfeldig! Håper jeg blir litt mer uggen etterpå :p :chicken:.
 
Da er jeg 9+0 og går fra embryo til foster. Wæææh!
Er fortsatt uggen og blir lett kvalm. Magen blir fort "stinn" og ubehagelig hvis jeg gjør for mye og stresser, feks i går på siste innspurt på matlaging :p.
 
Har lite symptomer nå og jeg blir så bekymret av det.. Minner meg så om MA forrige gang hvor alt bare plutselig "roet" seg. Kjenner ikke noe jobbing eller strekking nedi der. Håper jeg blir kvalm i løpet av dagen i alle fall, jeg har jo vært mye uvel og trøtt denne uka frem til nå egentlig. Skal på ultralyd på tirsdag men. Er 9+6 i dag, det døde på 10+2 sist.
Uff, nei, føler at jeg har gitt opp allerede. Og i kveld skal vi liksom på fest..
 
10+0 og ny uke!
Får prøve å bare holde på tanken om at det er noe der enn så lenge, ultralyd i morgen.
Jeg ble i alle fall litt uvel i løpet av dagen i går, vi var på fest og jeg fikk sove en time i åttetiden. Det snødde helt vanvittig og jeg var spent på hvordan hjemturen skulle bli, om vi kunne kjøre i det hele tatt! Hadde maks flaks med at en brøytebil kjørte i boligfeltet der vi var ca da jeg ville dra, så da var det bare å begi seg ut på ferden hjem. Herregud. Det var. Så. Mye. Snø :p. La oss klokka tre, da hadde jeg kjørt to turer og tjent litt ekstra penger på de andre gjestene ;).

Så nå må jeg bare få dagen til å gå (forsiktig måke noe snø?) til i morgen. Jeg har telefontime med legen, tur til bedriftshelsetjenesten og så ultralyd.
 
Ååh, kan det ikke bare gå bra i morra, har så lyst til å åpne den esken med Bbhugme og se hvordan den ser ut :chicken:!
 
Masse lykke til!! ❤️
 
Back
Topp