sandefjord

Blir ca 2t å 30 min på meg også, men får se har jo bil så jeg skal regne på om det blir blilligere tar bare  1t og 30 min da. kjører ned til moss horten fergen i steden for å ta toget til oslo (30min) så toget derifra til sandefjor er vel ca 2t

jeg får ikke vært med på treffet for hele sandefjord..derfor jeg gjerne vil ble med.. vet det er for bare februar forumet.. men hadde vært koselig og truffet noen andre fra sandefjord også da [;)] kan jeg,noen som har noe imot det? klem[:D]

Nesj, er vel ikke noe problem det vel! Hiv deg med du [;)]

jeg vil jeg åååååååååå..... men jeg er på ferie akkurat da[:@]

Jeg kommer men har bestemt meg for å kjøre, hvis det er noen som bor nedover mot moss  e18 eller på andre siden horten mot sandefjor får de hyle ut, jeg kan ta med en, så sparer vi tid, og det blir vel likt med penger for min del blir ca 500kr med tog (hvis jeg hadde fått tak i billig bilettene og blir vel det samme med bensing og båten over fra moss til horten. + at vi bare sitter 1t i blil til sammen 1vei. koselig å sitte på båten også[:)]

Ja, jeg er da iallefall med, så det såh [;)]

Åh... det hadde vært koselig!! er like før jeg til og med reiser til mine eks- svigers for å være med!! men bare like før da... hehe...for det er vel ikke der jeg vil tilbringe så mange dager akkurat [8|] Jeg har så lyst til å møte alle dere som skal til sandefjord!! 

ja i lige måde, Laban! får håpe vi får ordnet et treff som mange kan komme til! 

Ja, det gjør vi . Har bestilt sol og finvær med en skygge som vi kan sette barnevogner i[;)]

gleder meg også! [:D] og jenter..... husk fotoapparat, gøy med bilder av de små isammen og som vi kan legge ut her etterpå. [:D]

sorry men må nok skuffe dere[:o] blir nok ikke noe tur på meg...lommeboka sier nei nei[:(] [&o][:@]

Jammen, næmmen...buhuhuuuuuu  Kan du ikke bare pante flasker, selge unna noe gammelt skrot eller no?

ORIGINAL: Jaggumeg

Jammen, næmmen...buhuhuuuuuu  Kan du ikke bare pante flasker, selge unna noe gammelt skrot eller no?

flaskene dekker vel knapt togturen[:(] og jeg som så gjerne ville være med[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: siri01

sorry men må nok skuffe dere[:o] blir nok ikke noe tur på meg...lommeboka sier nei nei[:(] [&o][:@]

ØØØØØYYYYYYYY!!!!!!!! [>:]
VI SKULLE JO REISE SAMMEN!!!!!!
Du kanke svikte meg nå... [:o]
Kom igjen da... Det er jo ikke SÅ mye det koster å komme seg til Sandefjord da.. Kan du ikke... Ehh...
Jammen... Siri da... Kan du ikke bare... Nei jeg vet ikke jeg... Ville at du skulle være med jeg... [:o]
Sikker på at du ikke finner en eller anna måte da... [8|]
Også jeg som er SÅ sjenert på sånnt no.. [&o]
Får begynne å manne meg opp jeg nå da...[8|]

kan jo høre med mamma da...[8|] får høre med ho i morra...men kan vi ikke kjøre isteden a? spleise på besnin? kan ta min bil? plass til begge vognene der vel? blir billigere å kjøre enn 400 kr tur/retur..bruker ikke 800 kr i bensin til sammen fram og tilbake til sandefjord?[:-]

Tårene triller på runde kinn
for hun som de ikke fikk se
de planer som var lagt med glade sinn
ble på et øyeblikk brått brutt ned

Lille Siri med Martine på armen
måtte med ett melde pass
så fikk vi ikke ta del i den beryktete sjarmen
som Siri besatt lass på lass

Men om der er guder eller krefter gode
så skjer det et under for oss
så vakre vene Siri med sin yndige pode
plutselig kaster loss!