sandefjord

hmmm...sandefjord er jo bare en kort togtur unna...er sikkert med jeg også[;)] (Er jo nesten fra Drammen..."for jeg er Jaggumeg og jeg er med på alt"

jippiiiiiii[:D][:D][:D]så morro at så mange kommer[:)][:)]vi kan godt ha fast treff i sandefjord en gang i månten eller no for dem som vill[:)]

Ja, når er det treff da? Jeg kan ikke 12-19. juli for da er jeg i Boooodøøøøø[:D][:D] Hva med...hmm...tenketenke...9.juli?

jeg er med jeg er med[:D][:D] kom med en fast dato, sted og tid...and ill be there[:D][:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: siri01

jeg er med jeg er med[:D][:D] kom med en fast dato, sted og tid...and ill be there[:D][:D]

Da toger vi inn sammen!!!??!! [;)]

ja det blir jo faktisk billigere å toge innover enn å kjøre...det koster jo tross alt bare 199 kr hvor enn du vil[8D]

Jeg og Mathias er med........når og hvor? [:D]

9. juli klokka 1300 på den derre kaféen dere veit, for det gjør ikke jeg. Er ikke så kjent i sandefjord...[&:]

treff i sandefjord 9juli kl 14:00 husker ikke helt hva cafèen heter men vi kan møtes utenfor mcdonals så spaserer vi bare sammen ned
[:D]

Er det ca. 2 timer fra oslo?

ORIGINAL: Citti

det tar ca 1 og 1/2 time fra oslo til sandefjord[:D] hvis du kjører i 2 timer er du nesten i langesund der jeg bor[:D][:D]

det tar ca 1 og 1/2 time fra oslo til sandefjord[:D] hvis du kjører i 2 timer er du nesten i langesund der jeg bor[:D][:D]

Kan komme dit og jeg![:)]

Kan komme dit og jeg![:)]

åååå det hadde vært sååå korselig[:D] langesund er jo såå korselig om sommeren[:D]

Kan vi være med?

Kan vi være med?

på sandefjordtreffet? ja selvfølgelig[:D][:D]

Skal noen ta toget fra oslo?
Hvis det vil vi veldig gjerne ta følge![:)]

Back
Topp