sandefjord

ORIGINAL: Tusull

9. juli, klokka ett eller to???
Håper Siri er mer kjent enn meg, for jeg aaaaner ikker hvor noen ting er der... Joa NOE vet jeg, men ikke mcdonalds...[:-][:D]

slapp av tusseluss...vi finner nok fram...vi får ta med gps og kart,.....hahaha

Jeg kan bli med! [:D]

McDonalds ligger forresten like ved torget, ikke noe problem å finne fram. [;)]

Ble det den 9. kl 14?

Å, så koselig det skal bli!! [:D] Gleder meg!!

hei jeg må ha nøyaktig antall på hvor mange vi blir [:)]skal bestille bord[;)]

3
[:D]

4

5 Hvis det går greit at jeg blir med..

Da er vel vi 7 [:)] Er jo seff med  [;)]

kan jeg tenke litt på det? veldig lyst til å bli med på dette treffet siden jeg ikke fikk til det forige, hvis jeg kommer kan jeg ta toget med deg citti. men må se an litt på pengene så kan ikke si helt sikkert ennå.

ORIGINAL: shina

kan jeg tenke litt på det? veldig lyst til å bli med på dette treffet siden jeg ikke fikk til det forige, hvis jeg kommer kan jeg ta toget med deg citti. men må se an litt på pengene så kan ikke si helt sikkert ennå.

Flotters! [:)]

ORIGINAL: Laban og Eilin

kommer til å gjemme meg jeg da...
hi,hi.....
Forresten,er det en plass i sandefjord man kan bade?????

Skulle du drukne meg å nå??????? [8D] [:D]

Neida.. Jeg har ikke peiling.. Er ikke kjent i sandefjord.. Men en ting jeg vet, er at jeg ikke sprader rundt i badetøy på et treff..!! Der går grensa..
I år kommer jeg kun til å bade på hytta når jeg bare har sambo og barn rundt meg.. [&o] [:'(] [:D]

Hi..hi..nå måtte jeg bare le litt her...

ORIGINAL: Tulip

ORIGINAL: Laban og Eilin

kommer til å gjemme meg jeg da...
hi,hi.....
Forresten,er det en plass i sandefjord man kan bade?????

Skulle du drukne meg å nå??????? [8D] [:D]

Neida.. Jeg har ikke peiling.. Er ikke kjent i sandefjord.. Men en ting jeg vet, er at jeg ikke sprader rundt i badetøy på et treff..!! Der går grensa..
I år kommer jeg kun til å bade på hytta når jeg bare har sambo og barn rundt meg.. [&o] [:'(] [:D]

Hi..hi..nå måtte jeg bare le litt her...

He he he... Jaaaaaa... hadde du gjort det???? [8D] [:D]

Hi..hi..nei hadde ikke syntes at det var så veldig greit nei... Har endel kilo å gå ned, så føler meg ikke akkurat komfertabel med kroppen min i år.... Knis...med måtte le litt av hvordan du skrev det..morsomt [:D]

ORIGINAL: mamma88

Jeg vil å være med, men det er jo så langt å reise[8|] Tar sikkert hvertfall 3 timer med tog jo[:-]

var veldig langt det da men citti kommer på i oslo og jeg i holmestrand så da har du jo noen og snakke med! er ikke sikker på det med meg enda men det er en stund til enda da1

Back
Topp