M
Moderator Heidi
Guest
Noen som har tanker om det?
Har noen av dere planer om å samsove når barnet blir født?
Har noen av dere planer om å samsove når barnet blir født?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHar kjøpt bedside crib, så det blir ikke helt samsoving da. Hadde rett og slett ikke våget å ha baby mellom oss slik som mannen hopper og sparker rundt i søvne. :O Men den sengen gjør jo slik at jeg ikke trenger reise meg opp for amming, så tror det blir greit.![]()
Nå har ikke jeg prøvd å sette den opp for å se om den virker som den står helt i ro. Har du prøvd det? Eventuelt går det kanskje an å lage til noe feste mellom den og foreldresengen. Men det vil uansett bli en liten sprekk mellom de to madrassene regner jeg med.Samme hergleder meg til å bruke den, men syns det skulle vært en form for sikring som kobler den til madrassen min også, selv om det er låsbare hjul osv på den
![]()
Problemet er vel ofte at man sover dårlig pga man ligger i en konstant stillingPlanen er ikke der. Hun skal ligge i kurv på siden av meg. Men trenger hun den nærheten. Får vi løse det. Redd for å sove for tungt. Vi ser det ann.
Derfor jeg ikke vil samsove i starten. Hehe. Folk gjør det jo. Men føler meg litt ukontrolert. Spørs om jeg og mannen får sove da. XDProblemet er vel ofte at man sover dårlig pga man ligger i en konstant stillinger vertfall min erfaring! Men er nok uansett bare i begynnelsen, etter hvert blir de større og da virker det ikke så skummelt altså
![]()