Samsoving

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nei. Gjorde det med første, men det var jammen ikke lett å få han ut av senga igjen (16 mnd)! skydde sin egen seng som pesten, både på dagtid og kveldstid. Vogna måtte beveges for at man kunne sove i denne. og i tillegg ble han mer og mer kravstor, til slutt fikk han ikke sove uten at jeg lå sammen med han. Så her blir det ikke noe samsoving! :)

Vi har en BabyBay til ved siden av senga, syns det holder. Jeg sover så lett så jeg har allerede begynt å glede meg til nattammingen er over og han kan på eget rom

Nå har ikke jeg prøvd å sette den opp for å se om den virker som den står helt i ro. Har du prøvd det? Eventuelt går det kanskje an å lage til noe feste mellom den og foreldresengen. Men det vil uansett bli en liten sprekk mellom de to madrassene regner jeg med.
Ja her monterte far den den dagen den kom :D hehe! Ikke tenkt over om den står fint i ro med bremsene på, men det kan jeg sjekke i kveld :) en liten sprekk vil det nok uansett bli ja.. Lurer på og la babyen sove i Babynestet sitt oppi den, føles litt tryggere da, men det får vi se :)

Ja her monterte far den den dagen den kom :D hehe! Ikke tenkt over om den står fint i ro med bremsene på, men det kan jeg sjekke i kveld :) en liten sprekk vil det nok uansett bli ja.. Lurer på og la babyen sove i Babynestet sitt oppi den, føles litt tryggere da, men det får vi se :)
Har også montert den, men ikke satt den opp ved senga for å skjekke skikkelig. :) Ja, babynest tenkte jeg også på i starten. :)

Back
Topp