Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok du kanskje får problemer med å legge han i egen seng hvis han har ligget hos deg bestandig jeg har aldri samsovet med jentungen og har heller aldri hatt problemer med at hun ikke vil legge seg.Ja, minsten på ett år sover sammen med meg, og har gjort det stort sett hele livet.
Flytter ham nok over i egen seng når han begynner å sove hele natten uten pupp. Er så lettvint å ha ham ved siden av meg nå. Og så er det koselig.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Tror nok du kanskje får problemer med å legge han i egen seng hvis han har ligget hos deg bestandig jeg har aldri samsovet med jentungen og har heller aldri hatt problemer med at hun ikke vil legge seg.
Vi har alltid samsovet med jentungen, og vi har aldri hatt noen problemer med at hun ikke vil legge seg. Samsovingen har gitt oss en trygg unge som ikke er redd om kvelden eller natta, hun sutrer når vi kommer inn på rommet om kvelden fordi hun kan ikke komme fort nok ned i senga siTror nok du kanskje får problemer med å legge han i egen seng hvis han har ligget hos deg bestandig jeg har aldri samsovet med jentungen og har heller aldri hatt problemer med at hun ikke vil legge seg.
Det er utrolige mange fordeler med samsoving! Bortsett fra det praktiske, og at det forebygger krybbedød, viser forskning at barn som samsover utvikler bedre sosiale ferdigheter, blir tryggere og takler lek med andre barn bedre enn barn som ikke har samsovet.Jeg planlegger å samsove når han blir født.
Etter det jeg har lest om trygg samsoving så ser jeg bare fordeler med det.
Så med mindre han hater det og ikke får sove, så er det sånn jeg kommer til å gjøre det.
Hvis det blir trøbbel med det er det ikke noe verre enn at jeg finner en annen løsning
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app