samsoving...

Her har vi heller ikke samsovet.
Storebror bodde på samme rom som oss til han var 8 mnd, så fra han sluttet med nattflaska når han var 6 mnd, til han kom på eget rom når han var 8 mnd, sov han sammen med oss fra ca i 03-04 tiden.. Orket ikke ha han hengende på sprinkelsenga rett ved oss :P

Lillesøster har vel bare sovet sammen med oss noen får ganger fra sånn i 05 tiden eller noe sånt, men jeg sover ikke godt, så det beste er at de sover i sine egne senger. :)

Jeg samsov med T fra han var 4 mnd til han var ca 10 mnd.. Da sparket han meg ut av dobbeltsenga, så da fikk han pent sove i egen seng.. Sov litt på mitt rom, men vi vekket hverandre om natta så flyttet han kjapt inn på eget rom...

Syns det var kos å samsove jeg, men tror nok ikke vi gjør det denne gangen.. Har en storebror som har for vane å komme krypende om natta og da blir det fort trangt for den stakkaren som skal opp om morgenen og få storebror på skolen..
Hun skal sove i vugge rett ved siden av senga vår da, så det blir ikke langt unna :)

Her sov lillegutt i min seng (alenemor) fra han var nyfødt.
Begynte å sove i egen seng da han var 9 mnd, men ikke før han var 2 år ble det fast i egen seng. 
Snart kommer nummer 2 og det blir nok samsoving i begynnelsen der og.
Utrolig koselig, bedre søvn og mange fordele :) Nyter den tiden! <3

Back
Topp