Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Vurderer å samle på de krusene. Syns de er så fine.
Samler du på mummikopper? Isåfall hvor mange har du?
Samler du på mummikopper? Isåfall hvor mange har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
“samler” ikke på de men har kanskje 10 stk? fleste kjøpt av gamle tantesynes de er sååå fine
velger ut de jeg synes er fine da
Ja de er veldig fineLille på 1,5 år har 2 stk så langt. Samler ikke, men har vurdert det siden jeg syns mange av de er veldig fine.![]()
Ja de er veldig finevar inne på finn.no nå får å se hva folk skulle ha for de brukt, men det syke priser! Flere skulle ha over 1000kr for en kopp. De koster jo rundt 249kr på kitchen, eller er det kanskje en annen type mummikopper?
Ja, jeg fant en liste over verdiene til hver enkelt kopp. En veldig sjelden kopp hadde en verdi på 40 000kr, og en annen på 20 000kr. Det er sykt det.Har sett det jeg og, men tror det er de som er sesongkopper som kun kommer i et begrenset antall.
Ja, jeg fant en liste over verdiene til hver enkelt kopp. En veldig sjelden kopp hadde en verdi på 40 000kr, og en annen på 20 000kr. Det er sykt det.
Jeg skal begynne å samle på de, men blir dyrt å kjøpe så mye av dem selv. Kommer til å ønske meg til bursdager og jul. Også skal jeg bli blodgiver å da får jeg også kopp. Men kan ikke bli før etter jeg har vært gravid siden vi prøver nå.![]()

Det gjør det helt sikkert, men fatter ikke at folk vil betale så mye for en kopp, om noen gjør det da..Det finnes enda dyrere kopper også.. søk på fazer koppen f.eks![]()
Det gjør det helt sikkert, men fatter ikke at folk vil betale så mye for en kopp, om noen gjør det da..
Ja, sant det. Galne folkEr noen som gjør det ja. Sånn er det å være samlere. Noen betaler jo den type sum for ett tegneserie blad også![]()
Oi, det er en del det ja!Jeg samler, har 60 kopper og diverse mugger, fat, skåler osv![]()