Samle linker Lanoungen 2011

mortilto: Jeg får stemt igjen om kanskje 2 min etter jeg har stemt. Men velger å vente 24 timer med å stemme- da de bare sletter stemmer som kommer oftere inn(eller jeg regner med at de gjør det og jeg vil ikke jukse på meg en seier). Er vel slik de kan vinne de som plutselig får mange stemmer. 

Ja, det har jeg og merket, siden jeg ofte stemmer seint på kvelden, og i det siste har jeg kunne stemt på morgenen og. Men vil ikke jukse, så lar vær - veldig kjedelig å plutselig bli diska pga noen få ekstrastemmer.
Den som ligger på topp nå har over 20 000 stemmer, og får stemmer jevnt hele natta/dagen gjennom... LITT suspekt kanskje, men hvem vet ;)

Da tar jeg dagens stemmerunde på søtingene :)

Ja, litt rart at noen klarer å få så mange stemmer...
Dagens runde er tatt!:)

Jeg henger fortsatt med jeg også, Å stemmer på de søte små :)

Stemt:)

Stemt igjen!!!

Beklager, men rakk ikke stemme igår.... Så vet dere det!

Jeg må bare spørre. Ser det er et barn som plutselig har fått nesten 500 stemmer bare i dag. Hvordan er dette mulig?

mortilto skrev:
Jeg må bare spørre. Ser det er et barn som plutselig har fått nesten 500 stemmer bare i dag. Hvordan er dette mulig?

Det har jeg og spurt meg selv om lenge nå
Utrolig  dårlig gjort at juksing ikke blir gjort noe med.

Dagens runde tatt  :)

Ikke for å klage eller noe, men det er mange fler som kunne vært luka ut av topplisten. Jeg har fått tre stemmer i dag, og har ikke vært noe særlig mer de siste dagene. (4 som sier de har stemt i dag, tror ikke noen juger her altså, men kanskje noen som har glemt meg?) Men uansett virker det som det er de samme som stemmer, mens andre bare får stemmer. Skjønner jo at noen kanskje er på ferie, og det kan være vanskelig å stemme derfra.
Jeg har hvertfall stemt på de søte små i dag og :)

Ja, merker at det ikke akkurat er samsvar mellom topplista og antall stemmer her og :/ Fryktelig kjedelig, og litt dumt, siden det til syvende og sist går ut over en selv om man lar vær å stemme... Har ihvertfall stemt på deg, og de andre små nå, så får vi atter en gang håpe at folk tråkker til og stemmer på barna på lista!

Syns dere vi skulle tatt en ny "jeg stemmer fremdeles" - runde? Si ifra så tar vi en opprydning igjen, selv om det ikke er noen garanti for stemmer uansett.

Ha en flott uke alle sammen :)

Dagens runde er tatt!:)
Når det gjelder stemmer, så kan umulig alle på topplisten stemme, så kanskje det hadde vært greit med en "opprydding".

Der skal alle ha blitt stemt på i dag :)
Skal stikke bort til mamma og få lånt en data og stemme en gang til på alle etterpå når jeg er færdig på jobb :) Var på hunderfossen og lillehammer i hele går, og ingen data, så rakk ikke stemme i går, så da blir det dobbelt opp fra meg i dag :)

Okey, da sier vi det sånn at fra nå og frem til ca. 20.00 imorra må de som stemmer hver dag legge inn et innlegg om at man har stemt - og stemme selvfølgelig :) Flott om dere legger inn linken og, så slipper jeg å dobbeltsjekke bakover ;)

Så luker jeg ut de som ikke er innom her, så får vi en redigert toppliste :)
Fredrik fra Telemark er min lille håpefulle, straks ettåring <3

http://www.lano.no/bidrag/fredrik-telemark

Back
Topp