Det som er så kjedelig med hele greia er at man rett og slett ikke får sjekket hvem som stemmer. Det har ingenting å si om noen har tusen og noen hundre stemmer ift om personen stemmer tilbake eller ikke, og det blir litt feil å vinkle det sånn. Noen stemmer kommer det inn, og det kan liksågodt være at du får fra hun med mange som han med få stemmer. I det store og hele må man bare velge om man gidder eller ikke - jeg stemmer nå uansett (på topplisten) og håper at alle kunne tenke sånn - hvis ikke ender vi jo opp med ingen ekstra stemmer alle sammen. Merker man at man ikke har noe utbytte av dette, så gidder man jo naturlig nok ikke mer. Hver og en får tenke sånn at det gagner sin egen "kandidat" om man er flink og stemmer! Enkel logikk :D
Når det gjelder juksing så MÅ det jo være en grunn til at noen klarer å sanke inn tusenvis av stemmer i rekordfart? Og jeg har googlet litt og finner ikke stort om deltakelsen på de fleste, og det er jo rart siden man ville tro de hadde satt igang et stemmesankesirkus rundt omkring på de sosiale mediene? Merkelig...
Vel, da skal jeg ta runden og stemme for idag :) Oppfordrer alle til å gjøre det samme, hver dag! :D