Samle linker Lanoungen 2011

Jada, nå er jeg med! :)

madsen85 skrev:
Nei jeg ser at linken ikke virker. Prøver en gang til jeg da. Hvis den ikke virker nå heller, er det noen som vet hvordan jeg får den til å virke?

http://lano.no/bidrag/helene-akershus-2

Nå fikk hun min stemme! :)

stemt :)

Tilbake fra ferie så tenkte jeg kunne gi lyd fra meg :P Fikk faktisk stemt hver dag på disse nydelighetene så :) Og nå er dagens runde unnagjort ;)

Men ennå så "ser" man at det er nok noen som bare får og ikke gir. Er en som  ikke har så mange stemmer, men med oss bare på topp burde denne personen ha hatt hvertfall det dobbelte...... 

Kom igjen nå alle sammen!

Dagens runde tatt :)

Men jeg må helt ærlig få lov å si at det er utrolig mye juks i denne konkuransen som ikke blir gjort noe med :(   
Har mailet inn mangen ganger til Lano å gitt beskjed om den enorme mengden med stemmer  enkelte får . På bare ett døgn har den som ligger på første plass i dag fått nesten 2000 stemmer.
Jeg lurer fælt på hvordan de får det til .
Jeg maser hver dag på alle mine venner på FB, å legger ut linker til den store gullmedaljen, men allikevel får jeg ca 50 stemmer til dagen.  
Sikkert barnslig av meg å henge meg opp i det , men syns det er så fryktelig urettferdig .

Men men oss som får stemmer på ærligt vis får bare stå på videre

Har stemt på alle! :)

tror umulig min blir stemt på hverdag! enkelte av dere har 1000 stemmer og vi 100.(og her var det mange av oss som startet med få stemmer)
hvis jeg skal sitte å bruke så mye tid på steming hver dag, noe jeg heller kunne brukt på sønnen min. for kun å motta 2 stemmer, så gidder jeg ikke dette.
det er helt sikkert fortsatt en hel haug man kunne luket ut fra den lista.

Ja, det er langt ifra alle som stemmer hver dag! Litt urettferdig for oss som faktisk er inne å stemmer på alle hver dag...
Har stemt idag også :)

Jeg tror heller ikke alle er inne og stemmer hver dag. Ville bare gi et lite vink å si ifra at jeg fortsatt stemmer hver dag:)

Tror også at der er en del juks. De har nok hatt litt problemer også. For ene gangen gikk det over 3 dager før jeg fikk stemme på jenta mi, og resten av lista her inne. Sendte e-post til de, men fikk bare standardsvar om at det går 24 timer mellom hver gang man kan stemme. Så det hjalp ikke mye....

Helt enig, får et par stemmer om dagen, men ikke 14, som er det vi burde få om alle på topplisten stemte. Jeg har hvertfall stemt på alle hver dag og kommer til å fortsette med det, så håper jeg dere andre gjør det samme!

Stemt på alle idag også!

Jeg er inne for å stemme på de øverste i hovedinnlegget hver dag....
Men enig i det at ikke alle er like flinke... Ikke så vanskelig å se når vi fra før av ikke har så mange stemmer...(193)
Men jeg har troen på dere jenter, så skal fortsette med å stemme hver dag!

Det som er så kjedelig med hele greia er at man rett og slett ikke får sjekket hvem som stemmer. Det har ingenting å si om noen har tusen og noen hundre stemmer ift om personen stemmer tilbake eller ikke, og det blir litt feil å vinkle det sånn. Noen stemmer kommer det inn, og det kan liksågodt være at du får fra hun med mange som han med få stemmer. I det store og hele må man bare velge om man gidder eller ikke - jeg stemmer nå uansett (på topplisten) og håper at alle kunne tenke sånn - hvis ikke ender vi jo opp med ingen ekstra stemmer alle sammen. Merker man at man ikke har noe utbytte av dette, så gidder man jo naturlig nok ikke mer. Hver og en får tenke sånn at det gagner sin egen "kandidat" om man er flink og stemmer! Enkel logikk :D

Når det gjelder juksing så MÅ det jo være en grunn til at noen klarer å sanke inn tusenvis av stemmer i rekordfart? Og jeg har googlet litt og finner ikke stort om deltakelsen på de fleste, og det er jo rart siden man ville tro de hadde satt igang et stemmesankesirkus rundt omkring på de sosiale mediene? Merkelig...

Vel, da skal jeg ta runden og stemme for idag :) Oppfordrer alle til å gjøre det samme, hver dag! :D

Back
Topp