Samle linker Lanoungen 2011

Da har jeg tatt dagens stemmerunde :) Fra og med mandag til fredag får jeg ikke vært innom og sakt i fra, drar til Sverige så vet ikke om jeg får til og stemme, men derfor har jeg stemt fra både mobil, pcn til gubben og pcn min i dag :) Men jeg skal prøve så godt jeg kan og få stemt, men som sakt får ikke skrevet her, funker så dårlig på telefonen så orker ikke det :p

Da har jeg tatt dagens runde:) Jeg er inne og stemmer hver dag, men ikke alltid jeg kommenterer her i tråden... Det er vel ikke nødvendig vel?

Har stemt igjen på alle de søte små i dag! Helt enig at man ikke trenger å skrive hver dag, men det er greit å gi tilbakemeld atman faktisk stemmer og ikke bare har lagt ut for å få stemmer. 

Nei, syns ikke man må skrive her hver dag. Er som jeg skrev tidligere - greit om man bare slenger inn en kommentar i ny og ne så man ser at det er noen som stemmer. Om man vil skrive hver dag er det også greit, er jo flott å holde tråden oppe :)

Har stemt idag jeg og :)

Da gir jeg bare lyd fra meg en gang i ny og ned .

Stemmerunden gjort for i dag også :) Snakk om og taste mange feil koder, hehe, men går alltids til slutt ;)

Flott folkens, stemmer fra meg er sendt deres vei ;)

Puh! Har nå stemt på alle dere som ligger under de som garantert stemmer tilbake.Mange små sjarmtroll!:-) Håper å få stemmer tilbake. Kan gjerne tenke meg å få linken min sammen med deres, da jeg GARANTERT kan stemme tilbake hver dag!:))

http://www.lano.no/bidrag/havard-nordland

Tusen takk!:) stemte inatt, så kan ikke stemme flere ganger idag, men imorgen blir det nye stemmer fra meg! :)

Henger fortsatt med jeg også

Back
Topp