Designerjenta
Flørter med forumet
Tenkte akkurat det samme! Krøllete rare bokstaver, kunne de ikke holdt seg til de koselige ordene de hadde, som det gikk an å skjønne! ;)
Husk å stemme folkens!
Husk å stemme folkens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg tatt dagens runde. Å den tok laaaaang tid :( Skikkelig iriterende med det nye bokstavgreiene .
Men nå håper jeg virkelig at alle sammen her inne gjør det samme for hver dag.
Det blir veldig dumt å bruke så lang tid på alle andre å ikke få noen stemmer igjen.
Virkelig snilt av Designerjenta å gjøre arbeidet med dette forresten
.
Prøvekanin skrev:Da har jeg tatt dagens runde. Å den tok laaaaang tid :( Skikkelig iriterende med det nye bokstavgreiene .
Men nå håper jeg virkelig at alle sammen her inne gjør det samme for hver dag.
Det blir veldig dumt å bruke så lang tid på alle andre å ikke få noen stemmer igjen.
Virkelig snilt av Designerjenta å gjøre arbeidet med dette forresten
.
Dagens runde tatt.
Men jeg merker at de som har lite stemmer fortsatt har like lite stemmer. Derfor tviler jeg på at alle som er med på listen gjør dette hver dag. Det er folk på listen som ikke har 60 stemmer en gang , å da kan de umulig fått 30 stemmer til dagen her inne av oss .
Vet ikke om dere forstår hva jeg mener . Litt vanskelig å forklare ;)
Alle må være med på å gjøre jobben syns jeg :) Da blir det kjekt å rettferdig for alle :)
Det er en god ide syns jeg Designerjenta :)
Men hvis jeg forstår deg riktig om deadlinen ,så kan det bli mye arbeid for deg å sitte å redigere lista hver dag ?
Men på den måten blir det jaffal rettferdig. Å de som ikke har en stor blogg å tusenvis av venner på FB har en mulighet til å få litt stemmer
30 stemmer ca exstra til dagen er jo masse :)
Nei, tenkte ikke å gjøre det hver dag altså ;) Det blir litt mye, hehe... Men om vi tar imorra f.eks, og sier at om du vil være med på lista så gi beskjed når du har stemt, så kan jeg ihvertfall ta bort de som ikke har gitt lyd fra seg. Helt umulig å vite om noen har stemt eller ei, men da kan vi ihvertfall ta bort de som ikke er innom i det hele tatt her. Og da blir det mulignes ikke så stor jobb å stemme heller ;)Designerjenta skrev:
Da sier vi at fra nå klokka tolv og frem til 10-11-tida imorra så bør man gi beskjed når man har stemt, eller så forsvinner linken fra lista? Så håper jeg dette resulterer i at mange får stemmer, og at vi klarer å være fair :)