Samle linker Lanoungen 2011

Tenkte akkurat det samme! Krøllete rare bokstaver, kunne de ikke holdt seg til de koselige ordene de hadde, som det gikk an å skjønne! ;)
Husk å stemme folkens!

Da har jeg tatt dagens runde. Å den tok laaaaang tid :( Skikkelig iriterende med det nye bokstavgreiene . 

Men nå håper jeg virkelig at alle sammen her inne gjør det samme for hver dag. 

Det blir veldig dumt å bruke så lang tid på alle andre å ikke få noen stemmer igjen.

Virkelig snilt av Designerjenta å gjøre arbeidet med dette forresten .

http://lano.no/bidrag/savanna-lykke-rogaland

Stemt, og lagt deg til i lista! :D

Åh, tenk om alle kunne ta seg tid til å stemme, da hadde vi fått over 30 ekstra stemmer hver! Kom igjen folkens :D :D

Prøvekanin skrev:

Da har jeg tatt dagens runde. Å den tok laaaaang tid :( Skikkelig iriterende med det nye bokstavgreiene . 

Men nå håper jeg virkelig at alle sammen her inne gjør det samme for hver dag. 

Det blir veldig dumt å bruke så lang tid på alle andre å ikke få noen stemmer igjen.

Virkelig snilt av Designerjenta å gjøre arbeidet med dette forresten .

Bare hyggelig det :D :D Nå gjelder det bare å få alle til å ta runden med å stemme på alle, så det ikke er forgjeves. Er ikke sååå gøy å stemme, men vi vil jo at andre skal stemme på våre små skjønninger, så da er det bare å sette igang ;)

Det er så mye lettere nå! :)
Helt supert, men gu det tar si tid hehe....

Masse søte små tasser! :))

Dagens runde tatt.

Men jeg merker at de som har lite stemmer fortsatt har like lite stemmer. Derfor tviler jeg på at alle som er med på listen gjør dette hver dag. Det er folk på listen som ikke har 60 stemmer en gang , å da kan de umulig fått 30 stemmer til dagen her inne av oss . 

Vet ikke om dere forstår hva jeg mener . Litt vanskelig å forklare ;) 

Alle må være med på å gjøre jobben syns jeg :)  Da blir det kjekt å rettferdig for alle :)

Skjønner akkurat hva du mener. Og jeg tenkte jo at dette kunne være en fin måte for oss uten det største nettverket å få stemmer, ved å stemme på hverandre. Så er det jo opp til hver enkelt hvor mye arbeid man legger i det i tillegg. Da er det litt synd om det sitter folk med få stemmer og stemmer på andres barn hver dag, og så får de ingen igjen! Så om dere er på lista her, så stem på alle hver dag!

Mulig vi skulle redigert lista - f.eks sette en deadline på 24 timer - om man ikke har kommentert innen da er det ikke sannsynlig at man har stemt heller, siden man ikke har vært inne i innlegget. Så får vi kanskje silt ut noen unnasluntrere ;) Hva syns dere?

jeg synes det er synd at det er noen som har lagt til bare for å få stemmer uten å gi en eneste tilbake igjen. blir jor fryktelig urettferdig.
Men den deadlinen er jeg med på :D
Men spørs jo hvor mye jobb man skal legge i dette da :)man har jo andre ting å gjøre enn å redigere linker på bv ;)

Det er en god ide syns jeg Designerjenta :)

Men hvis jeg forstår deg riktig om deadlinen ,så kan det bli mye arbeid for deg å sitte å redigere lista hver dag ?  

Men på den måten blir det jaffal rettferdig. Å de som ikke har en stor blogg å tusenvis av venner på FB har en mulighet til å få litt stemmer

30 stemmer ca exstra til dagen er jo masse :) 

Da har jeg tatt dagens stemmerunde. Jeg har ikke fått mere enn 12 stemmer siden i går på denne tiden, så det er helt tydelig at ikke alle stemmer. Det er litt irriterende, spesielt nå etter de nye kodene kom. Det tar ganske lang tid å stemme på alle.

Nei, tenkte ikke å gjøre det hver dag altså ;) Det blir litt mye, hehe... Men om vi tar imorra f.eks, og sier at om du vil være med på lista så gi beskjed når du har stemt, så kan jeg ihvertfall ta bort de som ikke har gitt lyd fra seg. Helt umulig å vite om noen har stemt eller ei, men da kan vi ihvertfall ta bort de som ikke er innom i det hele tatt her. Og da blir det mulignes ikke så stor jobb å stemme heller ;)

Da sier vi at fra nå klokka tolv og frem til 10-11-tida imorra så bør man gi beskjed når man har stemt, eller så forsvinner linken fra lista? Så håper jeg dette resulterer i at mange får stemmer, og at vi klarer å være fair :)

Designerjenta skrev:
Nei, tenkte ikke å gjøre det hver dag altså ;) Det blir litt mye, hehe... Men om vi tar imorra f.eks, og sier at om du vil være med på lista så gi beskjed når du har stemt, så kan jeg ihvertfall ta bort de som ikke har gitt lyd fra seg. Helt umulig å vite om noen har stemt eller ei, men da kan vi ihvertfall ta bort de som ikke er innom i det hele tatt her. Og da blir det mulignes ikke så stor jobb å stemme heller ;)

Da sier vi at fra nå klokka tolv og frem til 10-11-tida imorra så bør man gi beskjed når man har stemt, eller så forsvinner linken fra lista? Så håper jeg dette resulterer i at mange får stemmer, og at vi klarer å være fair :)

Håper du mener i  kveld kl 10 - 11 tiden for før det er jeg på jobb  ;-) 

Ja, tenkte jo ca et døgn da ;) Ikke så striks på tida altså, tenkte bare å se hvem som er innom ila dagen, også sa jeg ti-elleve så jeg kan sjekke det før jeg legger meg :) Håper folk setter i gang og stemmer nå da, for da får man jo masse stemmer i retur og :D

Back
Topp