Samle linker Lanoungen 2011

Jeg stemmer hver dag ;) Ville bare si i fra liksom ;)

dagens runde tatt:)

ser ut som det kommer litt flere stemmer nå!

Da har jeg redigert lista, og vi står nå igjen med 10 stk ;) Dvs at vi bør få 9 ekstra stemmer hver dag. Tydelig at det ble litt mer fart på stemminga når det er snakk om å luke ut linker, så da syns jeg vi kan opprettholde den gode flyten videre alle sammen :) Stem ivei!

Nå skal jeg tilbake til bursdagsforberedelser, har selskap for min lille, nå store, 1-åring idag :D Stor stas med bursdag! <3 Ha en flott dag alle sammen!

Se der ja, så fint at du ordner opp og oppdaterer lista. Og gratulerer med ettåring! Dagens runde er tatt. Ser at det har kommet litt flere stemmer de siste dagene, og det er jo bra, vi må fortsette sånn! Noen som vet hvor lenge denne konkurransen pågår forresten? Står bare når fristen for å sende inn bilder er (hvertfall som jeg ser), men det er kanskje så lenge man kan stemme også eller? Nå går jeg hvertfall ut i sola, må nyte den når den endelig er her og barnet sover:)

Stemminga er ferdig i dag også :)

Tror jeg måtte skrive inn kode 5 ganger på hvert barn, synes det er så vanskelig og se forskjell på de,  men gikk da til slutt :)

Dagens stemmer avgitt :) 

Men må få si at den nullen å Oen kunne de spart seg . Klarer ikke vite hvilken de mener å får feil kode hver gang :(

Å takk til  Designerjenta som ordner opp å holder styr på listene  :-) 

Dagens stemmer avgitt :) 

Men må få si at den nullen å Oen kunne de spart seg . Klarer ikke vite hvilken de mener å får feil kode hver gang :(

Å takk til  Designerjenta som ordner opp å holder styr på listene  :-) 

Hehe, samme sier jeg - 0 og O er jo umulig å se forskjell på! ;)
Bare hyggelig det, syns det er litt ok at alle får noe ut av å stemme på hverandre, og mye lettere med en litt kortere og mer realistisk liste :)

Tar dagens runde nå :)

Har lenge irritert meg over 0 og O ja! Blir jo så glad når jeg får koder uten noen av de!:)
Dagens runde er forøvrig tatt!:)

Jeg stemmer og stemmer jeg, men ser jeg har blitt tatt vekk fra lista. Gjort som avtalt gitt lyd fra meg en gang i blandt men blitt tatt vekk fra lista..

Da er dagens stemmerunde tatt:) Merker godt at vi får flere stemmer nå:)

For tre dager siden (forrige side) ble vi enige om å ta en ny sjekk på hvem som er innom og stemmer, og la derfor et tidsrom på et døgn hvor man la inn linken sin igjen så jeg kunne redigere bort de som evt ikke var innom. Så der har du grunnen :)

Har leitet opp linken din igjen og lagt deg til de som stemmer hver dag :)

Da har jeg stemt på Noah også i dag;)

Back
Topp