Samle linker Lanoungen 2011

Jeg stemmer på den øverste lista hver dag.
De andre en gang i ny og ned når jeg har tid ;)

stemt :)

Designerjenta skrev:
Det som er så kjedelig med hele greia er at man rett og slett ikke får sjekket hvem som stemmer. Det har ingenting å si om noen har tusen og noen hundre stemmer ift om personen stemmer tilbake eller ikke, og det blir litt feil å vinkle det sånn. Noen stemmer kommer det inn, og det kan liksågodt være at du får fra hun med mange som han med få stemmer. I det store og hele må man bare velge om man gidder eller ikke - jeg stemmer nå uansett (på topplisten) og håper at alle kunne tenke sånn - hvis ikke ender vi jo opp med ingen ekstra stemmer alle sammen. Merker man at man ikke har noe utbytte av dette, så gidder man jo naturlig nok ikke mer. Hver og en får tenke sånn at det gagner sin egen "kandidat" om man er flink og stemmer! Enkel logikk :D

Når det gjelder juksing så MÅ det jo være en grunn til at noen klarer å sanke inn tusenvis av stemmer i rekordfart? Og jeg har googlet litt og finner ikke stort om deltakelsen på de fleste, og det er jo rart siden man ville tro de hadde satt igang et stemmesankesirkus rundt omkring på de sosiale mediene? Merkelig...

Vel, da skal jeg ta runden og stemme for idag :) Oppfordrer alle til å gjøre det samme, hver dag! :D

Dette med juks syns jeg også er merkelig.. Satt og fulgte med en for en stund siden, og hver gang jeg oppdaterte siden hadde bildet hundre stemmer mer.. Plutselig så var mange av stemmene slettet, så det ble jo oppdaget. Men da syns jeg at når juks blir oppdaget så burde bildet bli slettet og diska fra konkurransen!

Nå har jeg stemt på alle søtingene :)

Designerjenta skrev:
Det som er så kjedelig med hele greia er at man rett og slett ikke får sjekket hvem som stemmer. Det har ingenting å si om noen har tusen og noen hundre stemmer ift om personen stemmer tilbake eller ikke, og det blir litt feil å vinkle det sånn. Noen stemmer kommer det inn, og det kan liksågodt være at du får fra hun med mange som han med få stemmer. I det store og hele må man bare velge om man gidder eller ikke - jeg stemmer nå uansett (på topplisten) og håper at alle kunne tenke sånn - hvis ikke ender vi jo opp med ingen ekstra stemmer alle sammen. Merker man at man ikke har noe utbytte av dette, så gidder man jo naturlig nok ikke mer. Hver og en får tenke sånn at det gagner sin egen "kandidat" om man er flink og stemmer! Enkel logikk :D

Når det gjelder juksing så MÅ det jo være en grunn til at noen klarer å sanke inn tusenvis av stemmer i rekordfart? Og jeg har googlet litt og finner ikke stort om deltakelsen på de fleste, og det er jo rart siden man ville tro de hadde satt igang et stemmesankesirkus rundt omkring på de sosiale mediene? Merkelig...

Vel, da skal jeg ta runden og stemme for idag :) Oppfordrer alle til å gjøre det samme, hver dag! :D

Det er akkuratt det jeg og syns er merkelig. Har også googlet litt på forskjellige å finner absolutt ingenting om de. Ingen blogg, ingen FB side, ingenting. Å hvordan klarer de da å få så mangen stemmer. 
Som jeg har fortalt før så maser jeg hull i hode på mine venner på FB hver dag. Jeg har og laget egen gruppe for henne på FB, pluss at jeg har lagt ut link på grupper jeg er med i. Å alikevell så får hun ikke mer en ca 250 i uken . Noe muffins føler jeg at det er ja . 
Men men ikke så mye vi får gjort med det, annet en å klage  ;-)

Dagens runde tatt.   Ikke glem å stem stem 

Da he jeg også tatt dagens runde:)

stemt:)

Channah: Ja, det så jeg og, mange som raste oppover over natta! Men de fikk ihvertfall luket ut noen... Tror ikke de kan slette de, for da kan folk jukse på andres bilder for å få de slettet. Litt kjedelig om noen jukset på en annens kandidat bare for å fjerne konkurranse liksom :( Folk er jo helt gærne på sånne her ting, litt skummelt hvor gira noen er altså!

:Prøvekanin: Ja, det er helt merkelig. Det får vi vel aldri svar på heller, men stemmer nå allikevel, så får vi heller ha æren i behold og si oss fornøyd med en ok plassering og en morsom historie og fortelle lillegutt når han blir stor. Har tatt screenshot av plasseringene han oppover og skal printe ut diplomet, så har jeg litt lano-stash til minnebok og diverse :) Er i overkant ivrig på å dokumentere minner fra det første året hans merker jeg ;) Hehe, gutten er veldokumentert!

Har stemt på alle idag og :) Håper alle gjør det samme, og at man ser at det nytter!

stemt!

Stemt :D

Stemt :)

Selvfølgelig er også dagens runde tatt:)

Stemt:)

Da har jeg stemt igjen:) Men det har merkelig nok bare gått 15 timer siden sist jeg stemte... Skjønner ingen ting jeg nå. Men stemme på de skjønne små har jeg i allefall fått gjort:)
Fikk til og med være stemme nr. 1900 til Andrine:))))

stemt idag også!:)

Back
Topp