Samle linker Lanoungen 2011

Da har jeg stemt på alle :) Håper jeg får bli med på lista, og det med deadlinen er jo veldig fair da, er feil at vi skal sitte i en evighet og stemme og ikke få noen tilbake :)

da har jeg tatt dagens stemmerunde. :) tar lang tid, med er verdt d! så nå håper jeg bare at alle er like flinke til å stemme :)

oioi leste ikke når jeg stemte i går,nok å konsentrere meg om de nye bokstavene. Men jeg gir stemmer, holder på medny runde nå!

Da har jeg tatt dagens stemmerunde:)

Håper jeg får noe igjen av dette hehe, det er litt av en jobb
Åsså de dumme bokstavene da..

da er jeg igang med dagens stemmerunde :)
I helga vet jeg ikke om jeg har tilgang til pc, for vi skal ha dåp på søndag, så mye styr rundt det , så jeg vet ikke om jeg får stemt før mandag igjen. men lover å gjøre et forsøk :D

Sånn, da har jeg redigert sånn at de øverste er dere som har vært inne og skrevet at dere stemmer ihvertfall :) Jeg syns ikke man skal måtte skrive her hver dag at man stemmer, men kanskje greit å gi lyd fra seg once in a while bare så man får følelsen av at det er noen som stemmer. Men helt ok å skrive og, så holder vi tråden oppe.

Da har jeg stemt på alle i øverste liste, og håper alle gjør det samme. Gi meg beskjed om jeg har glemt noen/lagt noen feil da :)

Ha en fin kveld :D

Stemminga tok ikke så lang tid i dag :) Godt og vite at de man stemmer på stemmer tilbake :)

Da har jeg også tatt dagens stemme runde :)

lagt alle klare til å stemme, egentlig 2 timer igjen- men jeg kan stemme igjen nå men venter litt så det ikke blir fjernet.

Flott at dere stemmer :) Håper alle ser at de får litt ekstra ut av det selv også! Her stemmes det også hver dag :D Er jo litt koselig og, blir ihvertfall i godt humør av alle blidingene deres :)

Lurt, lurt. :)

Jeg er inne hver dag, og stemmer på alle mann alle..
til og med de andre telemarkingene ;) hehe

Når jeg har hatt litt ekstra tid har jeg gått inn på to av maskinene våre.
Så det har blitt 2 stemmer fra meg, men ikke alltid jeg får tida til det altså! :)

Back
Topp