Salgsappen Tise

MiniMe80

Forumet er livet
VIP
Dere som har brukt Safe payment når dere har solgt, hvor mye har dere da betalt? Finner ikke noe beløp eller prosenter bare at det spørs hvor mye man selger varen for.

Edit: Fant en artikkel hos kk.no fra i fjor om at de tok 10% av salgsummen, er det det fremdeles eller er det mindre?

Last edited:
Aldri vært borti den appen jeg... Er det at du selv kan selge brukte ting ol?

Aldri vært borti den appen jeg... Er det at du selv kan selge brukte ting ol?
Det er det. Mest klær, sko og vesker men andre ting også.
Var ei her på forumet som tipset om appen så da tenkte jeg å prøve den :)
Jenny Skavlan er vel med på laget i Tise.

Har dere gjort noen kupp/salg der i det siste? :D Jeg kjøpte en kjole til 100 kr på salg i en butikk som hadde nypris 3000 (!!) kr, så solgte jeg den for 800 kr på tise :cool14 Tok 4 minutter så var den solgt :p:D

Har dere gjort noen kupp/salg der i det siste? :D Jeg kjøpte en kjole til 100 kr på salg i en butikk som hadde nypris 3000 (!!) kr, så solgte jeg den for 800 kr på tise :cool14 Tok 4 minutter så var den solgt :p:D
Har ikke fått solgt kjolen jeg har lagt ut enda selv om jeg har gått ned i pris. Men skal legge ut mer så kanskje det lykkes å selge noen av kjolene :)
Så bra det gikk raskt hos deg da :)

Har ikke fått solgt kjolen jeg har lagt ut enda selv om jeg har gått ned i pris. Men skal legge ut mer så kanskje det lykkes å selge noen av kjolene :)
Så bra det gikk raskt hos deg da :)

Ja sant, jeg har fått solgt mye men har måtte sette ned ganske mye i pris. Fortsatt mye jeg ikke har fått solgt også selv om det ligger ute til en latterlig billig penge :wideyed: Er det dyre merkeklær du selger eller vanlig merker? :)

Ja sant, jeg har fått solgt mye men har måtte sette ned ganske mye i pris. Fortsatt mye jeg ikke har fått solgt også selv om det ligger ute til en latterlig billig penge :wideyed: Er det dyre merkeklær du selger eller vanlig merker? :)
Kjoler fra Mybella som selges for under halvpris. Nydelige kjoler :)

tør ikke, en jeg kjenner som laga appen :p ser alt jeg selger

Back
Topp