Salat

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
Jeg trenger inspirasjon, da jeg begynner å bli lei av å alltid lage den samme salaten :p hva slags salat synes dere er best, eller hva har dere i salaten dere lager? :)

Huff, er altfor dårlig på å lage salat selv. Har det nesten aldri. Liker best med isberg, agurk, mais og tomat. Helt enkelt, med andre ord :P

Noe av det jeg synes er godt i salat
Hakkede cashewnøtter
Eple
Vannmelon
Raspet gulrøtter
Diverse grønnsalat

Grønt eple i strimler med litt sitronsaft klemt over salaten varierer litt på salaten, men syns crisp salat, hjertesalat har mer smak enn isberg salat

Kinakål, tomat, agurk, løk, egg, bacon og krutonger

Spicy tunfisk på boks liker jeg godt i salat, ellers gjør mango og granateple salaten mye mer spennende :) får ikke resten av familien med på salat til middag, ellers skulle vi spist det mye mer :)

Syns salat blir alltid bedre med avokado og krutonger i :)
Alt blir bedre med avokado :Heartred

Jeg er veldig glad i tomatsalat med masse tomater, ruccola, rødløk, limesaft, olivenolje og pepper :)

Trines matblogg, kyllingsalat med parmachips lurer jeg på om den heter. Nydelig!!

Ting jeg syns er godt i salat;
Spekeskinke, vannmelon, fullkornspasta, sukkererter, biffstrimler.

Soltørkede tomater
Litt rød eller grønn pesto
Sukkererter
Avokado
Falaffel eller andre typer vegetarboller
Cherrytomater
Halloumi eller feta
Syltet rødløk
Spirer
Nøtter

Granateple, sukkererter, cherry tomater synes jeg er godt i tillegg til de vanlige grønnsakene. Bruker også ofte å ha i kikerter istedenfor kjøtt/fisk

Glemte å si soyabønner. Veldig gode!
Men også andre bønner, linser og kikerter :)

Rød lollo, ruccola, en god fetaost, cherry tomater, kylling, rødløk, balsamico og pasjonsfrukt :happy:

Varierer med dette:
Oliven
Agurk
Skinke (istedenfor kylling)
Chili
Avokado
Egg
Pasta
Crispi salat

Back
Topp