2 blå 2 rosa
Betatt av forumet
kan jeg spise salamipølse`?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiste salami idag, men jeg stekte den godt på panna først. Skikkelig crispy. For da dør bakteriene, ikke sant? Er 99% sikker på at det stemmer men ble litt usikker nåSylvanas skrev:
Hestejenta skrev:
Jeg spiste salami idag, men jeg stekte den godt på panna først. Skikkelig crispy. For da dør bakteriene, ikke sant? Er 99% sikker på at det stemmer men ble litt usikker nåSylvanas skrev:
Lurer på om ikke det i tilfellet er stikk motstatt - at den skulle vært fryst?
Men jeg er ikke sikker, unngår å spise spekemat under graviditeten. :-)
Vi får gafle i oss når barna er ute, da er det andre ting vi skal tenke på, mest hva som kan forårsake luft hos barna. ;-)
Jeg synes det er drøyt å kalle det hysteri når man velger å følge helsemyndighetenes anbefalinger.
Du må gjerne drite i anbefalingene, det er jo opp til deg. Ditt valg, helt og holdent. Men hysteri er det ikke. Hysteri er å gå rundt med en liten hatt av aluminiumsfolie for å sikre seg mot strålingene fra trådløst nett. Det her er begrunnet med fakta, undersøkelser og kommer fra mennesker med mange års utdannelse og erfaring bak seg.
Som sagt, så er det opp til hver enkelt hva man velger å gjøre. Det er anbefalinger, ikke loven. Hvis du føler risikoen er lav, og ikke verdt å styre med å unngå de matvarene : ok, deg om det. Det går ikke ut over meg på en måte, så spis all den salamien dere orker for min del. Men det irriterer meg noe inni hampen å kalle andre for hysteriske fordi de lar være.